onsdag 14 augusti 2013

Då har man checkat in!

Hej kära ni!

Blev inte nåt bloggande på tåget, hade ingen lust att dra upp min stora bärbara dator så att personen bredvid mig skulle se vad jag sysslade med.

Så nu har jag Checkat in på hotellet här på söder, riktigt fint det.



Bor på Clarion Hotell på Ringvägen, passar mig alldeles utmärkt mina gamla gator nästan, men rätt sida på staden för det är här jag har varit mest.
Jag bodde ju ute i Haninge kommun och det är ju söder om söder.

Mitt hotell rum är fräscht sängen känns skön och jag ser verkligen fram emot morgondagens Hotellfrukost jummi.

 
 Imorgon är det åter igen dax för Formex mässan.
Ska bli riktigt kul att få gå på mässan igen, få se höstens nyheter och få köpa hem en massa nytt till butiken och få fylla upp den igen.

Jag kommer att lägga upp lite bilder här på bloggen om någon dag på en del av nyheterna som kommer att komma till både butiken och webbsidan.

Jag har börjat fundera på att byta blogg adress och bloggdomän.
Funderar på blogg.se är det någon av er som kan rekommendera den?
Jag har kollat på den en del och den verkar enkel och lätt att få till designen osv.
och jag får ett lättare bloggnamn.

Nu ska jag ta och stänga ner och försöka vila och samla kraft inför dom kommande dagarna på Formex.

Ha det 
Tjingeling.

Kram
Marie
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar