söndag 14 oktober 2012

Nu kommer bilder!



Dessa söta Hinkar i Zink med söta detaljer på framsidan för båda 399:- 
eller om man vill köpa endast en så är det annat pris 199:- för lilla och 279:- den stora.
Finns endast dessa exemplar så först till kvarn.
 


Om ni tittar på prydnadskålen som jag säljer så ser ni hur stora och fina dom är 49:- st
Såg när jag var in i en matbutik att dom hade prydnadskål och vad små dom var.

Nu ska jag visa lite bilder på varorna från Ib Laursen och Silkflower, om jag ej har skrivit något pris under så återkommer jag med det sedan. Lite svårt att komma ihåg alla priser speciellt när det är nya varor.



Men denna söta lilla lykta packade jag upp från Ib Laursen 89:- för den.



Söt hjärtformad krans från Ib Laursen


  



Denna härliga korg packade jag också upp från Ib Laursens leverans, perfeckt för picknickar eller bara att ha som prydnad hemma, det var kärlek vid första ögon kastet när jag såg den. 249:- för den.


 Detta metallbord med två trådhyllor även från Ib Laursen 1500:- för den finns endast ett exemplar av denna hos mig. Passar perfekt i köket som ett sideboard eller i badrummet.

 Sett uppifrån på metallbordet, finns så man kan hänga sin kökshandduk eller slevar, vispar osv beroende på vart man väljer att ha detta ståendes. Jag vet vart jag skulle ha det hos mig! Det skulle få stå i vårt stora badrum bredvid badkaret.




Dessa söta flaskor perfekta att hälla upp sin hemmagjorda saft 79:- st


Packade även upp dessa stora glasburkar från Ib Laursen tyvärr fick jag bara en storlek nu, ska komma en mindre också. Dessa är perfekt att ha pasta, skorpor, kakor m.m
Om jag minns rätt nu så kostar denna stora glasburk 199:-


Nu har jag äntligen fått hem denna stora vita visp skål i Mynthe serien från Ib Laursen 129:- för den


Visst är dom söta dom här små lykthusen 89:- st


149:- för detta söta ljusfat



Jag har även fått in denna fina tallrikshylla från Ib Laursen 
måtten  B:82 cm H:71 cm D:12,5 cm priset återkommer jag med.




Riktigt snygg retro klocka i vitt 449:- finns endast två i lager.
 Den är ännu snyggare i verkligheten.





Dessa söta dörrknoppar passar utmärkt i barnrum på dörrar eller om man vill göra om sin byrå. Finns i färgerna rött och blått 39:- st



Dessa krokar är perfekta att skruva upp under en hylla i hallen eller varför inte i badrummet. 79:- st för dessa.

Dessa trälådor från Silk Flower är perfekta för förvaring eller bara som prydnad i hemmet. Finns i 3 olika storlekar priset får jag återkomma med samt måtten.


Litermått fast i trälådor. Riktig mysiga man får lite nostalgikänsla från förr. 
99:- för den lilla och 119:- för den stora.


Nu har jag även fått in den stora lyktan, så nu har jag båda storlekarna i denna söta modell. 
129:- för den lilla och 149:- för den stora.


Kommande vecka så kommer det att komma flera leveranser så det ser jag verkligen fram emot bla en massa ljus slingor m.m inför advent.

Nu ska jag skumma vidare på filmen som tv4 sänder, så jag slänger in handduken för ikväll och jag ska lägga mig tidigt ska upp 05.15 i morgon bitti.
Ha en fin fortsättning på söndagskvällen!

Kram
Marie

8 kommentarer:

  1. Jättefina saker! Särskilt de fina zinkhinkarna att plantera i:) Får komma in någon dag och kika! Ha en fin dag// kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ja visst är dom fina Zinkhinkarna!
      Du är välkommen in och titta på allt nytt och fint.
      Ha en fin dag själv.
      kram
      Marie

      Radera
  2. Hur mycket kostar trälådorna?? storlek??? superfina
    / Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Ewa!

      Då ska vi se trälådorna kostar.

      Den minsta som har storlek 40x24 kostar 379:-

      Mellan storlek 50x32 kostar 498

      Och den största storlek 60x40 kostar 598:-

      Ja dom är super fina finare i verkligheten också.

      Liter måtten i trä
      1L 99:-
      2L 119:-

      Ha det så bra nu.
      Mvh
      Marie på Slott & Koja

      Radera
    2. Tack! Ska komma förbi nästa vecka

      Radera
  3. Hej hej:)
    Undrar bara om ni skickar också eller om man måste komma till butiken och köpa?
    Det jag är ute efter är en 2 liters trälåda nämligen men bor alldeles för långt bort:)
    //Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Sara!

      Jag kan skicka den till dig! Skickar via schenker så då är det 119:- + frakten som du får betala,
      i och med att jag ej har en färdig Webb butik ännu så dom som handlar över bloggen eller facebook så får ni sätta in pengarna på kontot och när jag ser att pengarna har kommit då skickar jag varorna.
      Skulle det funka för dig, tror att frakten blir max 45:-
      Men jag kan kolla upp det mera exakt när jag vet hur du vill göra.

      men mejla mig istället då så kan jag skicka kontonr osv via där.
      min mejladress är: majsan76@gmail.com

      Ha det gott
      Mvh
      Marie

      Radera
  4. hej jag vill så gärna köpa trälådan med litermått på,även den med 2liter kan du få fram en 5dl blir jag jätteglad ,jag har inte bil inte körkort men om jag bet frakt o avfigter så kan ni väl vara så snälla att skicka dom till mig min mail är elisa.a@live.se mitt tel 062017101

    SvaraRadera