lördag 13 oktober 2012

Leveranser flera stycken.

Hej på er!

Jag hann aldrig göra ett inlägg igår om att jag hade fått leveranser.

Fick Två stycken en från Silk Flower och den andra en stor pall från Ib Laursen.
Kom även blomleverans bl.a. prydnadskål vit och lila färgad samt ljung vit och röd och min favorit blomma plättar i luften.

Jag hann aldrig ta några foton på varorna igår dels tog det tid att packa upp allt och samtidigt så var det massor med kunder i butiken.
Sedan så skulle jag gå kl 16.

Så nu snart har jag packat upp allt från Ib Laursen mycket fina saker kom det men en del som är restnoterat också typiskt.

Bla Den stora Vispskålen i vitt har jag fått nu, även dom fina tallrikshyllorna.

Jag kommer att ta foton på mina varor under dagen så lägger jag upp det senare.
Är ni nyfikna så är ni välkomna ner till butiken redan nu för att spana in alla nyheter.

Ha en bra dag.

Kram 
Marie 

2 kommentarer:

  1. Har du den rosa filten kvar? i sådanna fall vill jag köpa den hör av dig kram Sussi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lägger undan den åt dig Sussi i morgon.
      Kram
      Marie

      Radera