torsdag 25 oktober 2012

Stänger tidigare idag!

Godmorgon där ute!

Brrr idag visade termometern - 6,5 ute riktigt kallt, men det är bara att inse fakta att nu närmar sig vintern mer och mer.
Bara att sätta på sig sina varma kläder och klä barnen varmt nu så dom ej fryser.

Hade ingen leverans alls igår jag som trodde det! Den kanske kommer idag istället så det är bara att ladda batterierna inför dagen.
Var kanske lite tur att det inte kom leverans igår för jag hann få undan allt som jag inte hade hunnit med dom andra dagarna.

I dag är det Torsdag och min käre man jobbar så att jag kommer att behöva följa mina små gryn till deras träning i Hemus, därför behöver jag stänga kl 17:00 så att man hinner hämta dom på Fritids och hem få dom att byta om och ge dom lite att äta så dom orkar träna.

Men annars har jag öppet som vanligt i morgon samt lördag och söndag har jag öppet mellan 11.00 - 15.00

Nu ska jag städa lite här hemma innan jag åker till jobbet.

Ha nu en fin dag och ta vara på den för det är en vacker dag.

Kram på er.

Kom ihåg att butiken stänger 17.00 idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar