onsdag 17 oktober 2012

Vad dagarna går fort!

Oj redan onsdag var någon dag sedan jag gjorde ett inlägg..

Har haft fullt upp både här i butiken och hemma, så jag har inte haft tid.
Jag gör ett snabbt inlägg här nu på varor som kom idag från Chic Antic!


Packade upp dessa söta ljuslyktor, jag har en hemma sedan tidigare och jag har satt in en liten hjärtan på tråd och den trivs utmärkt där inne. 398:- för lyktan.



Packade även upp denna goding, 398:- även för den.

Här står det flera stycken av dom nya lyktorna, jag gillar dom väldans mycket. 



Packade upp denna fina rostiga fågelbur, som jag har smyckat med lite grön mossa ljusslingan och några vita julgranskulor samt dekorationsrosor. Själva buren kostar 589:-

 En annan bild för att visa vad fint den lyser när det är lite mörkare.


Samma fast en närbild!








 Finns en storlek till på fågelburen, denna är ett snäpp mindre och här har jag satt in min favorit växt plättar i luften.
Denna bur kostar 548:-




 Båda burarna tillsammans! Jag blev stormförtjust i dom, tänk att ha en hängandes ute med antingen som jag har gjort med den stora lägga i ljusslinga och dylikt eller ha några blockljus tända inuti. Tror en får följa med mig hem!!!!

 Denna lilla söta packade jag också upp nu! 89:- kostar själva fatet.


 Dessa söta nätkorgar ficka jag även med leveransen idag. Den stora kostar 278:- Och den lilla 158:-





Denna Ljus fat packade jag även upp idag, blir suuper gulligt med lite grön mossa, blockljusen och dessa adventstomtar m siffrorna.
Själva ljus fatet 258:-
Komplett så blir det 699:-





Finns två storlekar på dessa ljus fat eller vad man kallar dom!! Det lilla kostar 189:- och stora 258:-












Måste på mina er om att i morgon Torsdag så Kommer jag att stänga butiken redan kl 17.30 för att det är dax för mig att skjutsa mina grabbar på deras träning när min käre man är på sitt jobb.

Så 17.30 stänger jag imorgon Torsdag 

Nu är det dax att logga ut och stänga butiken för idag.

Ha en bra kväll på er!
Och ursäkta mitt snabba inlägg.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar