fredag 5 oktober 2012

Fredags mys!

Hej där ute!
Då var det Fredag igen, otroligt vad veckorna går fort.

Ikväll blir det Fredags mys med mina små gryn, min käre man jobbar natt och kommer inte hem förrän imorgon kväll..
Så vi får ladda filmen och poppa popcornen själva.

Jag håller fortfarande på med att plocka och fixa med leveransen som kom igår, det är 1000 små saker som ska packas upp och plast o dylikt ska tas bort.

Men är snart klar med allt, jag fortsätter imorgon med det tänkte jag när jag ändå jobbar här i butiken för jag garanterar att det blir relativt lugnt.
Alla människor åker troligtvis ner på marknaden i Rättvik om det är lika fint väder som det är idag.




Denna dekoration har jag pysslat med nu på em, och den blev helt ok, blir fin att sätta på ytterdörren för att önska gästerna välkommen.
Denna kostar komplett 165:-


Glöm inte bort att imorgon så är butiken öppen mellan 11.00 - 15.00

Hjärtligt Välkomna in i butiken.

Ha nu en mysig fredag.

Kramiz 

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar