torsdag 25 oktober 2012

Glögg var det här!

Hejsan på er alla!

Nu har jag packat upp glögg och fyllt upp med dom tre nya te sorterna från The Spice Tree, och så har jag fyllt upp förrådet  med förkylnings honungen & Hostmedicinen inför den stundande förkylnings säsongen.

 
Vid förkylning så pröva denna Honung
 Denna lindrar riktigt bra vid förkylningen den innehåller eukalyptus, pepparmynta och mentol.....
 89:- för denna. 
(den har bytt namn nu så nu heter den Kvacksalvar honung)





Du kan lindra din nästäppa och hosta med Hostmedicinen
Den är baserad på slemlösande örter 
89:- för denna.
 (denna har också fått byta namn till Kvacksalvardroppar)



Här är dom tre nya sorterna av te sorterna.

Varm choklad & grädde: Innehåller: svart te, toffeekulor, chokladspån,mandel samt aromer 49:- för 100g

Jule Te: Innehåller: Svart te, apelsinskal, äpplen, rosblad, kanel, nejlikor samt jularomer.
49:- för 100g

Värm ett fruset hjärta: Innehåller: Svart te, ingefära, kardemummakapslar, kryddnejlika, stjärnarnis, rosépeppar, pomerans, kanelkross samt aromer.
59:- för 100g


 Sedan har jag fått dessa fina glöggsorter från The Spice Tree.
Denna på bilden ovan kostar 99:-


 Sedan har vi en spännande sort Fikon & Cognac
89:- för denna.


 Denna tror jag är riktigt god Lingon Glögg.
89:- för denna.




Nu börjar det bli fullt på min bänk med en massa roliga saker som är perfekta att ge bort i present eller till sig själv. Kom in och titta mera på mitt sortiment under helgen då det är 
öppet Lördag och Söndag mellan 11.00 - 15.00

Ja det är ju öppet som vanligt förstås i morgon fredag 11.00 - 18.00.

Nu är det lite mera än en timme innan jag stänger för dagen eftersom jag stänger 17.00 idag.

Ha nu en bra kväll.

Kram 
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar