torsdag 7 juni 2012

Gamla Presentkort!

Godmorgon!

Vilket underbart väder man vaknade upp till nu i morse, hoppas att det håller i sig hela dagen.

Jag måste skriva detta om gamla presentkort här!

Har haft en del kunder nu sista tiden som har kommit in med presentkort som har blivit sålda (innan jag tog över Slott & Koja) på Sylvias tid.

Jag kan inte ta emot dom, dom gäller ej hos mig!

Jag gör en förlust om jag tar emot dom presentkorten på grund av att när dom blev köpta så blev det ju i Sylvias bolag pengarna hamnade i.

Även fast butiken heter likadant så är det ett nytt bolag med en helt annan ekonomi osv, även fast det känns taskigt mot er kunder som har sådana present kort kvar så kan jag ej ta emot dom.
Som sagt jag gör en förlust om jag skulle göra det.

Jag hoppas att ni förstår och accepterar detta beslut av mig!
Tror att ni hade gjort samma sak om ni hade haft butiken.

Ha nu en fin dag!

Välkomna in till mig.

Kram
Marie

3 kommentarer:

  1. Hej Marie!
    Bra upplysning och det är alldeles rätt beslut.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller med. Alla visste att hon skulle stänga innan du kom. Kram Sussi. Jag måste ta mig i kragen och titta över. Kommer du ha öppet hela sommaren?

    SvaraRadera
  3. Hej på er!
    Tack för era kommentarer!
    Ja jag kommer att ha öppet hela sommaren, förutom vid midsommar som kommer att vara stängt.
    Kommer att ha några extra söndagar som jag har öppet i Juli.
    Kommer en notis om det i Annonsbladets sommarbilaga.
    Ev så kommer jag att hålla stängt 16 - 19 augusti då det är mässan har inte bestämt mig ännu, men talar om det i god tid innan.
    Ha nu en fin dag.
    Ser ut att bli ett toppenväder för studenterna.

    Kram
    marie

    SvaraRadera