söndag 24 juni 2012

Midsommarafton & Träskor!

Hej på er!

Har ni alla haft en bra midsommar?
Jag har firat midsommar med mina nära och kära, tittat på midsommarstångsresning, ätit god mat och druckit gott, snapsen hoppar jag över är inget vidare gott tycker jag.
Men vilken tur vi hade med vädret i år, solen sken och visst det var lite moln men det REGNADE inte. Så detta år med midsommarfirande var helt perfekt dox lite myggit på kvällskvisten men det gjorde mig inget för vi hade det så mysigt med våra gäster.
Resning av stången

Snart så är den uppe

Jag och Loke!

Äntligen så är stången på plats.

Har varit en lugn och skön långledighet vi har varit ute och fiskat i två dagar nu och det är så mysigt och fridfullt tycker jag man laddar verkligen batterierna på nytt.
Så imorgon när jag öppnar så är jag fylld med energi och ork igen.

På själva midsommaraftonen fick jag leverans på träskorna direkt hem till mig, så dom har stått här hela helgen och bara suktat mig..
Vill ju ha nästan alla träskorna själv!

Självklart har jag fotat dom nu här hemma i ute miljö.
Så här kommer lite foton! På snygga träskor.

Bara att välja färg och storlek!

Dom rosa lack träskorna mumma säger jag.

Men dessa går inte av för hackor!

Fint mot gärdesgården!

Dom är ju för söta dessa rosa 899:- kostar lack träskorna.

Kommer lite flera bilder är kul att fota dessa i en annan miljö än i butiken för dom gör sig så rätt här!

Gör sig fint i gräset mot zink krukan!

Min gamla symaskin!

Lägg till bildtext


Gärdesgården eller hur det nu stavas!

Fina va!

Fattas några fjällkor i bakgrunden!

Visst är färgen fin!

Dom vita är så söta!



Mera bilder kommer!



Dessa är typiskt Svenska! 998:- kostar dessa med kurbits

Lite söta va!

Lägg till bildtext






Här kommer bilder på min nya favorit sko!



Den är socker söt!

Den finns i andra färger också! Tex svart med röda kant band och röd rosett. 899:- kostar dessa

Vad säger ni?

Visst är dom fina!

Bara att komma in till mig i morgon i butiken och prova dom!
Förstår ni nu att det är kul att fota dessa skor här hemma på gården skulle kunna fota mera i olika vinklar och bakgrunder osv men nån måtta får det vara!

Nu tror jag att jag har lagt upp bilder på alla träskor som jag har fått!
Är ni intresserade så kom in till mig på Slott& Koja och prova er fram till eran favorit, går även att beställa efter egna idéer och önskemål, finns ej eran storlek så kan jag alltid fixa det.

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta varma mackor och titta på en film.
Ha nu en fortsatt fin söndagskväll så ses vi i butiken!

Välkomna

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar