lördag 16 juni 2012

Snart Midsommar!

Hej på er!

Hoppas ni har haft en bra lördag trots det trista vädret...

Jag har haft en underbar dag har varit ledig idag för att jag skulle kunna följa med min lilla Loke på Mt cupen i Våmhus, så underbara goa Marit hjälpte mig så jag kunde vara med min grabb idag.
Men vädret var ju inte det bästa, fast tur det finns regn kläder att sätta på sig...

Är så himla kul att se dessa små killar i åldrarna 5 - 7 år spela fotbollsmatch, åhh vad jag har skrattat och hejjat på Önas lag.
Man såg vilka killar som har tittat på fotbolls em... Dom gjorde roliga gester när dom gjort mål osv eller nån kille spela tillbaka till sin målis som var helt frågande varför han spela till honom..
Ahh så härligt att se och kunna vara delaktig i deras spel och utveckling.


Ja tänk om 6 dar är det Midsommarafton och om 25 timmar (måndag) OPS så fyller jag år och hur mycket jag fyller var en bra fråga... jag blir ung om ni undrar! =)

Men på Torsdag 21 Juni dan innan midsommar stänger jag kl 16.00 sedan håller jag stängt hela helgen öppnar åter igen på måndag den 25/6 som vanligt.

Så det blir en liten mini semester och det är välbehövligt lovar jag er och det ser jag fram emot.

Var upp till Oxberg och hämtade hem lite nya snygga träskor i går på fm (fred) och jag lovar er att jag hade sådan besluts ångest för vilka godingar jag skulle plocka ut och ta hem till butiken.
Men här kommer några foton på några jag fick med mig igår flera får jag på mån/tisdag.

Detta är en riktig läcker sko! Så himla rätt och snygg, denna är en av favoriterna 899:-


Framifrån sett
Så otroligt läcker bl.a. till jeans eller ett par snygga leggings.



Oxå snygga som attan, svarta kurbits skor med öppen tå 950:-


Läckra va! Riktigt coola finns i flera modeller, även med öppen tå och med rem bakom hälen 899:-
Dessa är sååå snygga 899:-


Stilrena och somriga 998:-

 Det finns så många olika varianter och färger på skorna, har jag ej rätt färg eller storlek i butiken så kan jag beställa åt er, ni betalar i butiken och ni får det hemskickat smidigt och bra, skulle dom vara lite tighta så kan dom tänja ut dom åt er utan extra kostnad, bara att säga till mig så kontaktar jag dom som tillverkar skorna,


Jag fick lite leverans på blommor igår em (fred)
och det får ni se på bilder här...

Hängpelargon och vilken härlig färg, denna har jag tagit med mig 2 st hem som ska hänga vid min slogbod. 79 :- st
Den passar oxå bra i Zink kruka
Min gamla favorit Surfinia som jag har haft i mina blomlådor förut 65:- st

Härligt lysande färg på dessa Zonale Pelargoner 2 för 99:- ord 59:- st

 Nu har ni fått lite smakprov på lite nya träskor och nya frächa blommor, så nu får ni hålla er till måndag innan ni kan handla något nytt och fräscht hos mig. Och jag lägger ut foton på dom nya träskorna när jag har fått dom levererade på månd/tisdag.
Ha nu en skön söndag och var rädda om er.
Tack och godnatt för mig.

Kramiz
Marie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar