torsdag 14 juni 2012

Bilder på nyheter!

Go Kväll i stugorna!

Nu så ska jag visa er lite bilder på nyheter från Madam Stoltz som kom i förrgår..

Diskställ i en mindre variant, perfekt till husvagnen eller i stugan.
Så ser det ut med disk i stället..


Det större diskstället 479:- med dropp skydd under.

Ovanifrån! Zink burkarna i bakgrunden i 3 olika storlekar kom oxå!

Zink kruka att hänga upp 199:-

En annan variant på Zinkkruka finns i 2 storlekar.

Oval blomlåda i Zink, riktigt snygg är den.

En annan variant på blomlåda i Zink.

Snygga flaskor i 2 storlekar.

Små söta vattenkannor i Zink.

Den minsta är mera dekoration. Glaset med trädgårds redskapen kom med i leveransen oxå.

Stor Vatten kanna i Zink. 239 :- om jag minns rätt.

Zink kruka i en annan variant.

Brödkorg i luffar konst eller vad det kallas för.

Mindre brödkorg.

Båda bredvid varann. Riktigt söta är dom

Strandstolen så himla rätt och färgen I Love it! 1150 för den, kubben brevid oxå ny tung som attan men så passande ihop med strand stolen 1995:- för den.

Små söta glas att servera något gott i! Kanske te eller ja vet jag midsommar är ju 1 vecka bort.. 239:- 8 glas

Söt va?

Snygg stol!

Söt liten toa pappers hållare 149:-

Hängmatta..

Vill ha hemma i min trädgård tyvärr så har jag inga lämpliga träd som jag kan hänga upp den mellan.

En liten hållare för post eller mindre kuvert.

Tror jag har fotat allt som kom kan ha missat nån liten grej, priser på alla varor kommer är svårt att komma ihåg exakt när jag sitter här hemma och lägger upp fotona på bloggen.

Här kommer ett par bilder på några varor som jag har 50 % på.

Ljuslykta 50% ord 159:-

Ljuslyktor 50 % ord 129:-

kuddar 50% ord kommer ej ihåg nu...

I morgon är det fredag igen vad fort veckorna går och snart är det midsommar och hela baletten..
Och imorgon ska jag hämta lite nya träskor uppe i Oxberg så det kommer foton på dom i morgon.
Kommer även lite nya fräscha blommor imorgon också!

Nu är det tack och godnatt för mig.

Har ni inget för er imorgon eller på lördag då har jag ett förslag...
Kom in till mig på Slott & Koja och  köp något fint till hemmet, eller något av dom nya varorna som har kommit.
Annars får jag önska er en trevlig helg.

Välkomna!

Kram
Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar