tisdag 25 juni 2013

Nu är det dax!

Hej Där!

På Torsdag öppnar jag webbutiken äntligen!
Antar att ni är några stycken som har väntat.
Jag kommer att länka ut adressen då, så ni får hålla er till tåls i några dagar till.
Ni får gärna lämna synpunkter sedan om vad ni tycker om webbutiken, designen och innehållsmässigt.
 Det är en helt ny värld för mig webbutik så jag är helt grön på den sidan, men kommer successivt att lära mig.

Kommer att utöka webbutiken med tiden, 
börjar smått nu med lite av varje.  


Jag har fått in lite nya härliga färger på plast dörrmattorna med Dalahästar från Siljans Mattväveri.
Dessa kommer även att finnas på webbutiken men i begränsad upplaga.
Måtten är 50x70cm
Priset 195:- st 


Härliga sommarfärger.
Turkosa och ljusrosa 


Limegrön matta



Finns även i Beige,ljusgrått & mörkgrå
 

Ljusgrå


Röd


 Beige


Ljusblå


 Ljusrosa


Turkosa


Mörkgrå


Svart



Så håller uppdaterade på Torsdag då kommer länken.
I början så kommer jag bara att ha postförskott sedan kommer det så att ni kan betala med kort, men det dröjer några veckor till.

Ha nu en fin eftermiddag/kväll.

Kram
Marie


5 kommentarer:

  1. jag kommer att ha din hemsida ligga först så jag kan följa dig , vad roligt och måga kramar och lycka till
    du har så många vackra saker kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad gulligt skrivet av dig Ulla-Britt =)
      Ja det ska bli spännande att börja med e-handel väldigt nervös över hur det ska gå och hur jag ska hinna med allt.

      Ha en fin kväll.
      Kram
      Marie

      Radera
  2. SUPERGILLA på web-butik!!Lite långt för mig att åka 34 mil varje gång jag vill handla nått i din underbara butik :) Men om nån vecka kommer jag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Erika!

      Hoppas du gillar webbutiken och jag håller med dig blir långt att åka om man ska shoppa lite =)
      Du är välkommen in i butiken när du kommer.

      Ha det så gott
      mvh
      Marie

      Radera
  3. Hej! Kommer inte in på hemsidan för att kika, ser att detta inlägg är publicerat för ett år sedan. Har du sådana mattor kvar att sälja?? Har letat som en tok i flera dagar på hela internet men hittar inte dessa någonstans.. Skulle vilja ha en dörrmatta med svart bakgrund. Något du har som kan skickas?

    SvaraRadera