tisdag 18 juni 2013

Midsommarveckan

Hej där ute!

Hoppas att ni alla njuter av sommaren, och att ni alla mår bra.
Själv är det ok, har mycket att göra som vanligt men det är kul.
Jag jobbar på med webbsidan för fullt och känner att den är nästan helt klar nu, väntar bara på papper från banken så att jag kan koppla upp så att man kan betala med kort.
Så min tidsplan med att det skulle bli klart denna vecka spricker men förhoppningsvis i slutet på nästa vecka ska den vara klar.

Tänk att vi redan har gått in i midsommar veckan bara tre dagar kvar nu, det går fort och det är mycket som ska göras innan.

Jag kommer att hålla stängt hela Midsommar!
Men annars är det öppet som vanligt.

Det kom en liten leverans förra veckan från Chic Antique allt var så fint av det jag packade upp.


Detta fina Serveringsfat i två våningar packade jag upp.
Fina detaljer mönstrat glas
H 42cm
479:-
Finns endast ett fåtal i butiken.



Dessa söta socker och gräddkanna packade jag också upp.
Sockerskålen så söt priset på den är 119:-
Gräddkannan 119:-



Degskål i tre storlekar. Färgen Creme
Den största mäter  H 15,5 cm Diameter 33cm och kostar 179:-
Mellanstora H 15cm Diameter 29cm och kostar 155:-
Minsta mäter H 13cm Diameter 24cm och kostar 129:-
Vill man köpa alla tre så kostar det komplett 449:-



Två super söta förvaringsglasburkar med aluminium lock.
Den största mäter  H 17cm Diameter 12cm och kostar 159:-
Minsta mäter H 10cm Diameter 10cm och kostar 129:-


Serveringsfat med mönstrat glas.
Priset är 329:-



Sen har jag äntligen fått hem denna fina ljuskrona med Prismor 60W
Antik Vit
Höjd 40cm
Bredd 22cm
499:-
Finns endast ett fåtal i butiken 


  Denna härliga Jacka i Velour i Vintage rosa.
Super mysig fina spetsdetaljer, härlig luva samt fint broderi på ärmen.
Finns endast i stl M men den är stor i storleken, helt slutsåld hos leverantören.
1249:-


Dax att plocka vidare i butiken.

Ha nu en fin eftermiddag.

Kram
Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar