torsdag 11 oktober 2012

Vilket härligt Höstväder!

Hej på er där ute!

Vilket väder vi bjuds på idag här hemma i Mora, helt under bart solen skiner från klarblå himmel träden lyser så fint med alla deras färger som dominerar nu på hösten.



Jag älskar hösten! Har sagt det förut och jag gör det igen.

Idag är det en speciell dag för mig för 9 år sedan gifte jag mig med min underbare man Richard, vi hade lika fint väder som det är idag fast lite kallare var det blåste lite nordanvind då.


Här har vi precis kommit ut ur Älvdalens Kyrka och är numera man och hustru.

 
Här kommer vi i den läckra bilen till våran bröllopsfest som vi höll i Mora.


Min fina brudbukett gjorde min kära Svärmor till mig samt att hon gjorde min fina bröllopsfrisyr, själva sminkningen gjorde min kusin som är utbildad som det.


Här ska min kära Richard ge mig tårtan, vi hade ingen klassik bröllopstårta utan hans fasters enormt goda marängtårta.

Tänk det känns som det var igår man stod där i sin fina bröllopsklänning och var så lycklig, vad fort åren går men jag älskar honom lika mycket idag om inte ännu mera nu.

Nu ska jag inte tråka ut er med mitt privat liv vill bara dela med mig lite om en av mina lyckligaste 
dagar i mitt liv. 

Tyvärr så har jag inte fått någon leverans idag heller suck jag väntar på den från Ib Laursen jag har fått deras faktura men inga varor, kan bli så ibland att faktura hinner komma fram innan varorna gör det. Så förhoppnings vis så får jag det imorgon senast måndag.

 
Denna bild tog jag igår med Instagram på telefonen och bilden blev riktigt bra, utsmyckningen på ljusen gjorde jag också igår samt kransen som står till höger med blomman.

Får jag leveransen imorgon så ska jag lägga ut bilder så fort jag bara kan.
Nu ska jag plocka vidare.

Ha nu en riktigt fin eftermiddag.

Kramar 
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar