torsdag 4 oktober 2012

Lite mera leverans!

Hej på er alla!

Hoppas att allt är bra med er!
Jag mår fin fint, har haft fullt upp med att packa upp varor här under dagen dox var det bra små plock och det tar sådan tid att packa upp.
Har inte plockat ut allt i butiken för det var mycket saker som hör julen till så det får vänta en liten stund till.


Denna söta lilla urna är helt ny, komplett med ljus konerna samt hjärtan 219:-




 Ljus konerna är också helt nya dom finns i 3st olika storlekar.
Priset
minsta 29:-
mellan 39:-
största 49:-

Denna komplett 219:-

 

 Även denna ljuslykta samt pinnen, blir fint att sätta ute i trädgården.
Denna kostar komplett 119:-


 Närbild på den söta lyktan.



 Rattankorgen samt jätte kottarna blev jätte fint att sätta så här.
Komplett med allt 399:-



Nu har hösten satt igång på allvar känns det som, löven på träden börjar skifta färg och det är kyligare i luften. Framför allt så har det blivit mörkare ute och det är jobbigt att gå upp på morgnarna nu.
Men snart så står julen här och knackar på dörren och det är en högtid jag älskar.

Nu kära ni ska jag unna mig en kanelbulle för det är ju Kanelbullens dag idag, så jag hoppas att ni har ätit kanelbullar i massor idag.


Godast är ett glas kall mjölk och en alldeles nygräddad kanelbulle.
Men det har jag inte här så det får bli en kall bulle med en kopp nybryggt kaffe!



Ha det så gott.

Tjingeling

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar