måndag 8 oktober 2012

Älgjakten har startat.

Hej på er!

Hur har eran helg varit? Bra hoppas jag.
Min lediga dag tillbringades med familjen vi åkte ut i skogen och grillade korv och myste tillsammans tyvärr så blåste det så kallt nere vid vattnet så jag blev en isbit efter några timmar.
Men vi var inte själva där i skogen det smög runt en massa älgjägare.
Så nu är väl halva Moras gubbar och en del kvinnor ute på älgjakt  och det märks ute på trafiken inte så mycket bilar.
Så man får väl se upp i skogarna nu så man inte stöter på dessa jägare!

Här i butiken har det dessvärre inte kommit i något nytt men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Men jag vet att det kommer leveranser nu denna vecka.
Om leverantörerna håller det dom lovat.

Komplett 229:-

I brist på annat så testade jag att binda lite grön mossa på en hjärtformad zink krans, och den blev riktigt bra för att vara första gången.
Tog lite tid bara för jag är inte så van att binda kransar men övning ger färdighet!
Denna som är på fotot så har jag just nu endast ett exemplar men jag kan göra flera på beställning.

Jag har en tävling på facebook så om ni vill vara med i utlottningen av denna produkt så gå då in på min länk (uppe till höger) och leta upp bilden gilla den och dela vidare. All information står där!

Ha en fin kväll nu.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar