onsdag 10 oktober 2012

I väntan på leveranser!

Hallå kära ni!

Hann inte uppdatera bloggen igår, men jag fick en komplettering på en order som kom förra veckan, så det var bara att kavla upp tröjärmarna och börja packa upp.

Var en massa kransar i olika stl och det var ljus, kanel, små saker i massor så nu är snart mitt lager fyllt igen.

Jag påtade ihop någon krans och gjorde klart min andra rattan korg.
Så här kommer lite bilder.


Denna krans som jag gjorde i ordning igår blev jag riktigt nöjd med, var lite osäker i början hur jag skulle få till den, så tillslut blev den färdig och resultatet ja det ser ni på bilden.
Komplett så kostar den 259:-
Har bara gjort ett exemplar av denna. Så först till kvarn!


Korgen som jag gjorde i ordning är jag mest nöjd med, den blev riktigt bra och denna finns det endast ett exemplar på, så först till kvarn! 
Den kostar 289:- Komplett


 Denna söta träskylt m texten Välkommen är i ny variant finns i färgerna vitt och denna röda.
Den kostar 29:- st



Sedan denna lilla urna gjorde jag så här med nu och det blev helt ok tycker jag.
Komplett så kostar den 169:- 

Nu kära ni ska jag plocka klart här bak i lagret för jag gissar att det kommer mera varor idag.

Ha nu en fin dag.

Och ni missar väl inte min Facebook tävling, ni kan klicka er direkt till slott & kojas facebook sida längst upp till höger.
Ni får skrolla ner lite för att hitta fotot som tävlingen gäller för.

Kram 
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar