måndag 22 oktober 2012

Packat upp varor hela dagen!

Tjolahopp tjolahej!

Jag hann knappt öppna butiken idag förräns jag fick en stoor leverans från Madam Stoltz!

Så jag började packa upp med massor av förväntan, för den leverantören har lite annorlunda och roliga varor mycket zink och tråd korgar och dylikt typ luffar konst eller vad det kallas för.

Hade glömt bort att det var så himla mycket jag hade beställt och massor av små plock var det så det tog riktigt lång tid att packa upp allt.
samtidigt som jag packar upp allt så får jag en till Leverans från Star Trading då kommer alla fina ljusslingor och ljus kransar.
Men det har jag inte packat upp idag det får jag göra imorgon när jag anländer till butiken.

Så jag fotar det imorgon och lägger upp det här på bloggen, jag kommer att lägga upp bilder nu på det mesta från dagens leverans, men nu sitter jag hemifrån och jobbar så på vissa varor så kommer jag ej ihåg priset på allt,vill ni veta priset så kontakta mig då.



Denna söta ljushus lykta packade jag upp idag, den är helt i Zink riktigt fin blev den när det blev lite mörkt i butiken och det var ett ljus tänt inuti.



Denna gulliga kakfat eller vad det kallas för, är i tre plan och man får plats med mycket smått och gott på den vill jag lova. Finns 4 stycken i lager.


Denna söta hylla packade jag upp 4 stycken av, den passar sig alldeles utmärkt i köket, badrummet eller i sovrummet. 479:- för den. korgarna längst upp på hyllan packade jag också upp idag och dom kostar 85:- ovala och runda finns det.



Efter flera som har frågat så nu finns denna fina väggkrok åter i butiken 79:- för den.


Zink burkar för att förvara spagettin i, visst är dom charmiga!


 Nu finns denna gulliga korthållaren i tavelformat i butiken!


Även denna lilla finns också!




 Tre sorters olika dörrbjällror eller vindspel. 125:- st för dom ca 1 m långa och det låter riktigt mysigt om dom.


Bilden nedan är hushållspappers hållare samt servetthållare! 


Nu finns denna gulliga brödkorg igen i butiken, jag sålde slut sist jag hade den hemma! har redan sålt flera idag, så det gäller att skynda sig om man vill ha denna goding. 119:- för brödkorgen.
Visst blir det bra som bullkorg!



Ljusstake för 4 st stearinljus titta på dom söta stjärnorna som hänger på den som fina detaljer.



 Lite juldekoration, denna m röda hjärtan är ett långt snöre med 10 st på som man kan hänga som en girlang mellan dörrposterna eller varför inte i julgranen.


Här är samma sak fast med zink stjärnor på ett långt snöre, finns även vita på långt snöre också.


Här är det styck, små och stora stjärnor i vitt som man kan hänga i julgranen.


 Finns även helt i Zink stora och små stjärnor.


Gulligt litet tråd hjärta.


 Kastrullunderlägg går lika bra att sätta några värmeljus på det.

Nu gott folk har jag inte så mycket mera bilder att lägga ut för idag, nu tänker jag stämpla ut och sluta jobbet måste ha lite energi kvar tills imorgon.

Godnatt på er alla och sov gott.

Kram 
Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar