tisdag 2 oktober 2012

Vinnaren av Handukshyllan!


Denna snygga handdukshylla hade jag utlottning på förra veckan, alla som handlade av mig här i butiken var med då i utlottningen.

Vinnaren har jag dragit och kontaktat så det blev en tjej från Valbo som vann hyllan.

Så ett Jätte grattis till henne.

Och i Facebook tävlingen som jag hade har jag också utsett en vinnare som jag har kontaktat och som kommer att få denna snygga tavla hemskickad.


Det kommer att komma flera tävlingar framöver, så håll bara uppsikt här på bloggen eller på facebook.

Nu ska jag gå och tända upp lite ljuslyktor för att göra det lite mys pys här i butiken när det är så grått och trist ute.

Ha nu en bra dag.

Kram
Marie

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska skriva, vilken som har vunnit, verkar lite oseriöst annars!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Anonym!

      Anledningen till att jag ej har skrivit namnet på den person som vann handdukshyllan är helt enkelt att personen i fråga kanske inte vill få sitt namn uthängt på nätet.

      Så det är anledningen till att jag ej har skrivit dennes namn, sedan får du betrakta det oseriöst eller inte.


      Som tex tävlingen jag hade på facebook där är personerna med på nätet med både bild och namn frivilligt.

      Mvh
      Marie

      Radera
    2. Enligt Lotteri Inspektionen, så gäller följande....
      "Information ska finnas om var och när namnen på pristagarna kommer att publiseras.
      Resultatet av tävlingen ska presenteras på lämpligt sätt,till exempel i en dagstidning eller på en webbplats. Det räcker INTE att bara meddela vinnarna personligen"! Haglunds presenterade sina vinnare i dagspressen!

      Radera