fredag 19 oktober 2012

Vad arg och besviken man blir!

Hej på er alla!

Idag har jag varit riktigt arg! 
Jag har ju väntat på flera leveranser denna vecka från olika leverantörer.
Men inget har kommit så jag har ringt till leverantörerna för att kolla om det är på g.

Och nån  leverantör skylde på att dom skulle skicka i slutet på nästa vecka fast vi bestämde på mässan att jag skulle få det denna vecka.

Bara en massa strul hos leverantörerna så jag blir så besviken på dom, när dom lovar en sak och sedan håller dom inte det.
Jag skulle få ljusslingor o dylikt från Star Trading denna vecka men icke, dom har skickat det idag så jag får det nästa vecka.

Men jag fick en glad överraskning fick min restorder från Lot´s Living nu idag.
Samt en leverans från Svanefors med lite gardiner som är suuper fina.

Bilder på gardinerna och kudd fodral kommer imorgon eftersom jag måste stryka dom..
 
Men nu kommer lite bilder på kompletteringen från Lot´s Living


Denna härliga korg packade jag upp från Lot´s Living 199:- för den.


Äntligen kan jag komplettera dom vita latte muggarna med detta fina hjärt formade fat fick även dom små.
99:- för stora fatet och 59:- för lilla fatet.


Även till den grå latte uggen har jag nu det hjärt formade fatet fick dox  ej det lilla.


 Perfekt att ha som ge bort present om man är bjuden på middag!


Packade även upp röda hjärt fat stora och små samt röda latte muggar.
Kommer bättre bilder sedan när jag har dukat upp det röda..



Har även påtat ihop en söt dörrkrans med lite rött som detaljer denna komplett 258:-

Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll!
Hem och stryka gardinerna från Svanefors så att jag kan hänga upp dom och fota det.
Så ni får se vilka fina, samt kuddfodralen som hör till..

Nu får jag säga er snart är det Fredags Myyys!
Ha en fin kväll.

Kramar 
Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar