lördag 6 oktober 2012

Vilken härlig Lördag!

Hej på er!

Vilket underbart höstväder det bjuds på ute idag.

Antar att många är nere i Rättvik på höstmarknaden för här hos mig är det väldigt lugnt.
Hur har eran dag börjat? bra hoppas jag!

Min började bra jag var ute tidigt innan 07.00 för en Pw med min hund.
Det var så himla fin morgon minus 2 grader var det, det krispade i löven och det var alldeles vitt av frost i gräset.
Jag talade om för grabbarna igår kväll att om jag ej var inne när dom vakna så var jag bara ute med Lovis men att jag skulle lämna mitt mobnr så dom kunde ringa mig.
Det var helt ok med dom!
Dom hade vaknat precis innan jag kom hem så det hade gått så bra så enligt dom.


Solen har knappt orkat upp i horisonten! Frost i vassen åhh jag älskar höst dagar som denna.


 Marken tjockt av ned fallna löv, det prasslade så mysigt när jag och hunden gick där.Fick tankar på när man var barn och slängde sig i lövhögarna och slängde löv runt sig så det yrde.





Men nu gott folk är det dax för mig att börja plocka ihop och snart stänga butiken.
Jag får önska er alla en trevlig helg.
För imorgon är butiken stängd.
Öppnar igen på Måndag.


Denna fina dörrkrans kostar 249:- komplett och den mäter 40 i omkrets.
Sedan finns det utan oxå dekoration och då kostar kransen 169:-



Så välkomna in igen på måndag!

Kramar

Marie

2 kommentarer:

  1. Otroligt vackra natur foton!
    Marie, du har väldigt mycket fina varor i butiken så lycka till nu med julruschen! Mvh, Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Elisabeth!

      Tack för dina komplimanger det känns fint att höra,
      Ja det ska komma mera varor kommande veckor så jag hoppas på en bra julruch, jag är laddad och redo för det börjar snart.
      Ha det gott.
      Kram
      Marie

      Radera