måndag 16 april 2012

Länge sedan jag uppdaterade bloggen!

Åh vilket busväder det har varit idag, typiskt april väder.

Nå väl inne hos mig så skiner solen alltid!

Här kommer lite bilder på nyheter i butiken, mest småplock bara men man kan hitta på en massa roligt med det.

3 söta plåt korgar i olika storlekar.


Den största korgen, perfekt att ha en fin blomma där.

Gulligt att ge bort i present, antingen med en saft flaska eller kanske en vinflaska.

Och den minsta korgen.

Ny Dörrkrans kanske?

Eller denna!

Visst är det lilla huset gulligt.

Söta små korgar!

Lyktor!

Lilla lyktan.

Ja det var ett litet axplock av det som levererades i fredags em, det kommer mer leverans denna vecka så jag ska lägga ut bilder då direkt.

Idag är jag tråkig så jag tänker inte skriva så mycket mera, ska faktiskt gå och lägga mig redan nu och klockan är bara 21.00.

Ja just det glömmer en sak för er som har Facebook, jag har en sida för butiken där så sök bara
Slott & koja då borde ni hitta den.


Så jag säger tack och Godnatt.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar