måndag 23 april 2012

Missa inte!

Godmorgon alla glada!

Trevligt måndagsväder vi har fått vakna upp till idag, men så länge det inte ligger ett tjockt vitt täcke på marken så är det ok.

Ni får inte missa tävlingen jag har på Facebook! så kopiera länken nedanför och gå in där och dela och gilla fotot.
https://www.facebook.com/pages/Slott-Koja/169065736507637

Jag fick en stor leverans i fredags från Diffrent design (Tror det var dom) var väldans mycket att packa upp och leveransen kom ju så sent.

Mina kära barn skulle spendera 1 ½ timme hos mig men dom fick hjälpa mig att packa upp och prissätta varorna gick ju bra! märkte bara att lilleman vände på siffrorna... Så istället för 15:- så blev det 51:- så jag blev så full i skratt när jag såg det, så hittar ni nån vara med en kråkig barn skrift 51:- så ska det vara tvärt om...


Vidar skriver på prislappen ska vara 15:- fast det blev 51:- Sötis.

Loke är i fullfart med att sätta på prislapparna.

Tyvärr har jag inte fotat några av varorna som kom, ska försöka ta med mig kameran idag och göra det så att ni får er en liten hum om vad jag har fått för varor.
Ska få resterande från miljögården denna vecka ska bli intressant att se vad det är för något så foton kommer senare.

Nu ska jag göra mig anständig och bege mig ner till butiken för en ny härlig vecka.
Ha en fin dag där ute trots det gråa vädret.

Kram Kram

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar