tisdag 3 april 2012

Lite nyheter i butiken!

Vilken överraskning det var i morse när man vakna alldeles vitt ute, men det var ju fint ändå.

Kom lite varor igår från Interiörhuset inte mycket ungefär en halvpall var det.
Så jag har tagit några foton som jag lägger upp nu.

Lyktan i Zink och väggkroken kom med leveransen igår.

Denna 4 armade väggkrok

Lite gulliga påsk servetter att duka upp med till påskmiddagen på lördag.

En annan färg

En annorlunda present att ge bort kanske om ni ska på påskmiddag!

Sedan fick jag tavellister vita 120 breda som jag ej har fotat, och en stor vit stormlykta som jag heller inte har fotat.

Fick även in färska tulpanbuketter i dag på em, samt gerbera och campanula!

Jag har öppet
imorgon onsdag mellan 11.00 - 18.00
Skärtorsdagen 11.00 - 18.00
Långfredag 11.00 -16.00
Påskafton STÄNGT
Påskdagen STÄNGT
Annandag Påsk STÄNGT
öppnar igen på tisdagen som vanligt.

Ha en bra kväll nu!
Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar