fredag 6 juli 2012

Leverans var det här!

Hej på er alla glada semesterfirare samt även vi som jobbar!

Fick 3 st leveranser igår b.l.a.  från On Interiör, Edblad samt Lots living.

Har inte hunnit tagit några bilder hade fullt upp med att packa upp varor igår så jag ska försöka fota nu när jag kommer ner i butiken så lägger jag ut dom ikväll.

Men Från Edblad så kom det nya ringar,örhängen samt sitsen som man skruvar fast i väggen jätte snygg är den, kommer inte i håg vad den heter nu men den har funnits i butiken tidigare.

Från On Interiör så packade jag upp ljuskrona jätte fin, krukor i Zink, Stora ljuslyktor, en rätt så häftig hylla i flera plan och den är i typ Zink materiel m.m.

Varorna från Lots living beställde jag på onsdags morgonen och jag fick dom levererade i går så snacka om bra leverans service,
Men från dom fick jag underbart porslin i olika färger, linne löpare, linne servetter och servett ringar.
Mycket fina varor kom det från dom så jag ska strax cykla ner till butiken och plocka runt lite och få ut porslinet i butiken.

Min kära syster öppnar åt mig idag så jag behöver inte skynda mig ner, hon har lärt sig snabbt under dom 10 dagarna hon har praktiserat hos mig, så hon ska få hjälpa mig mycket när hon har blivit mera varm i kläderna.

Kom i håg att på Söndag så håller jag extra öppet 11.00 - 15.00.

Nu ska jag vika lite tvätt och börja packa våra väskor, vi åker ju till Skåne imorgon efter jag har stängt butiken för dagen.
Så nu undrar ni vem som ska vara i butiken, jo Syster yster ska få ansvaret att vara där, samt ska Marit hjälpa mig någon dag, så jag ser verkligen fram emot att få ha en veckas ledigt och vara med mina barn och man och bara ta det lugnt. och förstås våldgästa min Svärmor och hennes sambo nere i Skåne det är dit vi ska.

Ha nu en fin dag alla så ses vi i butiken.

Tjingeling
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar