torsdag 26 juli 2012

Snart helg!

Hej på er mina vänner!

Ursäkta att jag inte har skrivit något på en vecka!
Men jag har lite strul med datorn och nätet fortfarande, nätet hackar upp sig osv vet inte vad det är för problem så jag har god lust att slänga ut den genom fönstret ibland..
Blev riktigt förbannad igår på datorn när jag satt och gjorde bokföringen den bara låste sig hela tiden.

Lånat bilden från nätet!
Så det var nära att jag hade gjort så här med datorn, men jag behärskade mig och tänkte efter lite hade ju varit dumt och dessutom blivit dyrt att köpa en ny.

Ja ja nog om det!
Hoppas att ni alla mår bra där ute och njuter nu av det fina vädret som har varit idag och igår, lite synd om alla som redan haft semester och vädret har varit dåligt.
Min veckas ledighet som jag hade var helt underbar tyvärr så var ju inte vädret med oss alla dagar men det var skönt att komma iväg och inte tänka så mycket och främst av allt få vara med mina härliga grabbar hela dagarna.

Nu är det inte långt kvar till formex mässan i Älvsjö bara tre veckor kvar gulp, men det ska bli riktigt spännande att komma dit nu, för jag minns när jag var på vårens mässa och det var min allra första.
Hade knappt haft butiken 1 månad och så ska man på mässan, jag irrade runt där som en vilsen kalv på grönbete visste ju inte vart jag skulle gå.
Nu har jag mera kött på benen och vet hur jag ska lägga upp dagarna på mässan och vad jag ska tänka på, men det är lätt att sitta här hemma nu och säga det.
Tänk er slott o koja fast 10 000 gånger mer och i olika varianter, och sedan alla dessa vackra saker i olika färger och former. Jag lovar att ni skulle bli köp tokiga och vill ha det och det och  det och bara den.

Ja ja jag kommer att rapportera från mässan om jag lyckas komma på hur man bloggar från telefonen.
Någon som vet hur man gör??

Nå åter till verkligheten.
Jag har fortfarande REA i butiken från 20 - 50 % på olika varor i butiken, det som är på 50 % har jag satt små röda prickar på och som är lite över allt i butiken, så vill ni fynda något fint så skynda er in i  butiken.
Bla den fina brödburken  från Ib Laursen som jag har i rosa,svart och rött är det 30 % på ordinarie pris.
Det är bättre ni kommer in i butiken och ser själva vad som jag har REA på.
Och glöm inte bort att det är öppet både lördag och söndag denna helg mellan 11.00 till 15.00.

Nu tror jag att jag ska krypa till kojs.
Godnatt min vänner.

Kramis
Marie

Välkomna till butiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar