torsdag 2 augusti 2012

Efter regn kommer solsken.

Hej på er!

Vad säger ni efter regn kommer solsken?
Känns inte som jag håller med där just nu, det är den tråkigaste sommaren jag kommer ihåg i väderlek.
Men man får kanske hoppas på en fin höst istället, så man kan ut i skogen och plocka lingon för att kunna koka sylt och göra lingondricka.

Är intensiva dagar i butiken, mycket turister som kommer på besök och det känns så kul och inspirerande att få höra alla positiva kommentarer om butiken och mitt sortiment.
Då blir jag så glad och och det ger mig energi och inspiration inför hösten.
Men om två veckor så beger jag mig ner till Stockholm och höstens Formex mässa.

Katalogen damp ner i brevlådan i tisdags och då känns det i maggropen att nu är det nära.


Denna katalog är fylld med alla leverantörer och vilken plats dom står på samt i vilken hall dom finns i.


Här ser ni alla tre mässhallarna den röda är den största hallen och det är där dom flesta av mina leverantörer håller till, men några finns i B och C hallen.





Alla små rutor är dom olika leverantörerna och deras montrar som dom har ställt upp, vissa har jätte stora montrar medans andra leverantörer har mindre montrar, detta är bara A & B hallen.
Så förstår ni hur stort detta är, och vad mycket det är att titta på och samtidigt bestämma sig för vad man ska beställa hem..

Nu får ni ha en fin kväll.

Må gott.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar