tisdag 14 augusti 2012

2 dagar kvar

Hej på er!

I morgon så är det dax för avresa mot Stockholm och den stundande mässan som börjar på torsdag.
Ska bli riktigt kul att äntligen få åka iväg på mässan och se alla nya höst nyheter, denna gång kommer jag verkligen att tänka efter och fundera vad jag ska köpa och inte köpa till butiken.

Jag gjorde ju en del tabbar på vårmässan som jag beställde hem, men men man lär sig av sina misstag..

Jag ska försöka rapportera under helgen hur det går osv, men det beror på om jag får låna min svägerskas dator att skriva ifrån, för jag kan inte skriva ett inlägg till bloggen från min iphone. Är det nån av er läsare som vet hur man gör??? Om det är någon inställning som måste göras?

Jag fick lite påfyllning igår på mera porslin från Lots Living så nu har jag nya härliga färger igen.

Nu har jag dessa tre färger igen på latte muggarna.

Och flera färger på dessa härliga Jumbomuggar.
 
Så snart så kommer butiken att fyllas med en massa spännande varor igen.

Ha det gott!

Tjingeling
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar