tisdag 28 augusti 2012

Facebook!

Hej alla glada!

Sitter här i butiken och har det relativt lugnt just nu.
Brukar vara det vid denna tiden så jag sitter och surfar runt på nätet och läser om webbförsäljning, finns ju hur mycket information som helst och ju mera information jag hittar desto mera förvirrad blir jag.
Men nån gång ska jag få till det! Så svårt borde det inte vara tycker jag.

Men jag vill uppmärksamma er som följer bloggen, att jag har en tävling på slott & kojas sida på facebook.
Så vill ni vara med så gå in och dela den bilden samt gilla så är ni då med i utlottningen av den lyktan som är på den bilden.
Tävlingen avslutas då på fredag kl 24.00 så jag kommer att dra vinnaren på lördag.
Så sök bara slott & koja på facebook så borde ni hitta den.

Sitter och väntar på att det ska komma in lite varor från bla THG det ska komma denna vecka men frågan är vilken dag.

Idag vaknade jag och kände mig som en urvriden disktrasa i kroppen, men jag körde faktiskt ett class fit pass på gymmet, grymt jobbigt men effektivt ( kommer att ha en grym träningsvärk i morgon)  Var ca 2 månader sedan jag körde det men nu ska det bli ändring på detta.
Jag tränar väldigt lite nu jämfört med hur mycket jag har tränat förut, då kunde det var ca 6 pass i veckan..
Har en liten tanke att jag ska åka öppet spår i vinter, har gjort det 4gr förut och jag känner att det är dax nu att slå min tid från 2011 då jag åkte på 7.50.

Men men kära vänner dax att jobba, lite kunder i butiken nu.
Ha en fin dag.

Kram på er.

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar