onsdag 22 augusti 2012

Bilder från Formex!

Hej alla goa människor!


Har ni saknat inlägg från mig?

Antar att ni har gjort det, men jag kunde inte skriva några inlägg medans jag var i Stockholm, hade inte tillgång till någon dator tyvärr.

Men nu ska jag visa er bilder på varor som kommer att komma snart till butiken, har inte fotat exakt allt men någorlunda mycket har jag.

Resan ner till Stockholm började inge vidare, två timmar innan jag skulle åka så blödde jag sjukt mycket näsblod så jag var alldeles vimsig en stund där.
Sedan när jag satt på tåget mellan Rättvik och  Mora så kom jag på att jag hade glömt min kalender med Entre biljetten samt alla namn och klockslag jag hade inbokade möten med mina leverantörer.
Men det löste sig min goa syster kollade upp vilka jag hade inbokat och fick även biljett nr så jag kunde fixa det över nätet.



På torsdagen så kom jag till Formex vid 10.00 och jag hade planerat att nu ska jag inte snurra runt, utan nu ska jag kolla på mina leverantörer jag har.
Började med Lots Living lade lite order där på mera porslin samt lite annat smått och gott från dom.

VÄLKOMMEN TILL FORMEX! Huvud entren på formex.

Sedan gick jag från monter till monter och lade ordrar  samt träffade mina leverantörer jag hade inbokat.
Det tar ju en stund i varje monter först går jag runt och kollar in allt sedan går man runt och lägger order.

Saker överallt och människor så klart!

Men torsdagen så vart jag klar vid 20 snåret på kvällen jag rasar i säng hemma hos min underbara sägerska efter jag hade ätit middag förstås..

På Fredagen var jag på mässan redan 9.30 hade ett möte inbokat kl 10.00 på Silk Flower där beställde jag en hel del, ska bli riktigt spännande att få deras grejor sedan.

Ja hela fredagen gick jag runt och la order gick tillbaka och komplettera på någon annan order osv.
Så det blev en heldag där med ,men jag blev klar vid 18.00 snåret. Sedan var jag klar helt på mässan hade bestämt mig för att vara klar på Fredagen för det hade jag lovat min grabb Loke som följde med ner och bodde hos sin farfar på Långholmen. Så jag åkte ut till Långholmen och hämtade honom sedan så han kunde vara med mig hemma hos min svägerska, där myste vi runt hela Lördagen en liten mini semester..=)

Nu ska ni få se lite foton!

Ljus lyktorna från Lots Living kommer att komma till butiken.

Brödkorgen från Lots Living kommer även också snart.

Dessa små söta hjärt faten har jag beställt, helt perfekta att  lägga sin te påse på eller varför inte sina örhängen .

Dom vita tomtarna på pallen har jag beställt samt ljus stjärnorna i vasen. Från Interiör huset.

Har för mig att jag har beställ dessa advents siffror för blockljus.

Tomten till höger den långa har jag beställt hem, blir perfekt att ställa på farstukvisten.

Dessa snygga halsband från Edblad, både långa och Korta har jag beställt hem även lite andra smycken.

Tog en bild på väggstolen, har ju denna i butiken perfekt att sätta upp ex i hallen om man har lite utrymme.


Denna har jag beställt hem från Ib Laursen! Avlastnings bordet eller vad man ska kalla den..

Denna fina brödkorg har jag också beställt hem.


Tallrikshyllan från Ib Laursen kommer också att komma hem snart.

Jag ser att klockan tickar iväg, jag måste avbryta här fortsätter att lägga upp bilder ikväll.
Nu måste jag piffa till mig öppnar butiken om 1 timme.

Ha nu en fin dag allesammans.

Kramis
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar