fredag 10 augusti 2012

Trevlig helg!

Hej på er alla glada!

Har ni cyklat idag eller ska ni köra den långa imorgon? Kanske har ni tittat å och hejat fram någon ni känner.
Ja det var väldigt med trafik i dag utanför fönstret mycket bilar med cyklar på taket eller bakom, eller så var det raggarbilar som antagligen var på väg upp till älvdalen.

Inne hos mig var det dessvärre rätt så lugnt idag, hade lite långtråkigt men jag hade lite att göra så tiden tickade på.
I morgon så är jag ledig min vän Lotta ska hjälpa mig, jag har ingen barnvakt imorgon så då sa hon att hon kan ta butiken åt mig.
Efter frukosten imorgon bitti så kommer jag att packa in mig och grabbarna + hunden i bilen och åka upp till Älvdalen för att strosa runt på Byn och nere på flygfältet för att kolla in alla coola bilar m.m så det ser mina pluttar fram emot.

Ska se om jag får åka med morsan i hennes nya coola bil (som hon köpte för en vecka sedan) när det blir crusing runt byarna i Älvdalen det vore ju häftigt och grabbarna skulle nog gilla det skarpt.


Här är mammas nya snygga bil!

Nå väl gott folk
Nu tar jag helg så ses vi på måndag.

Må gott.

Kramar
Marie







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar