fredag 6 juli 2012

Nu kommer det lite bilder!

Hej på er!

Nu kommer det lite bilder på nyheterna som jag fick med leveranserna i går.

Här är dom härliga Jumbo kopparna finns i 3 olika färger.Grått, Ljung Och vitt 119:-

Helt underbart porslin från Lots Living.
Mysfaktor 100 på dessa Jumbo Koppar.
KaffeKoppar med öra finns i 2 färgvalörer Ljung och Vitt 79:- st



Kom och köp!

Musli/fil skålar helt underbara är dom finns i 3 olika färgvalörer Ljung,vitt och kaki nu har jag glömt priset på dom tror det är 89:-

Latte muggarna så sjukt snygga 69:- st finns i 4 färgvalörer på bilden är det ljung. Dom finns i vitt, ljus blå och pistage.
Kaffekopparna.
Här är dom andra färgerna på latte muggarna samt mindre musli skålar som kostar 59:- st
En helhets bild på det vackra porslinet från Lots Living. Och på bilden syns även två löpare i linne 35x110cm 159:- st



Linne servetter i härliga färger 59:- st och servett ringarna 49:- st
Och dessa färger också på servetterna, den rosa visst är den härlig??

Löpare i linne 35x110cm 159:- st




En riktigt snygg ljuskrona från On Interiör 699:-

Blev riktigt förtjust i denna, satte en hjärta på tråd i mitten på den.

En stor ljuslykta riktigt läcker 349:-

Söta zink krukor i 2 olika storlekar denna är den mindre 99:- för den och den större 119:-

En snygg lykta 459:-

Hyll satsen 1150:- får plats med mycket i den, snygg att ha en massa blommor eller tex inne i badrummet.

Dom stora lyktorna igen 349:-

Söta små mjölkkannor 99:-st
En lite mindre lykta riktigt fin är den 249:-

Nu hoppas jag att jag har fotat det mesta på nyheterna som kom med leveransen igår. Tyvärr så fick jag lite problem med kameran så jag fick inte till några foton på smyckena.
Men är samma ringar som tidigare och lite nya örhängen, ahh ni får komma in och titta istället.

Nu ska jag hoppa i säng för att orka med en lång dag i morgon, först jobba i butiken sedan hem och lassa i det sista i bilen och sen åka den långa vägen ner till Skåne.
Tror jag har packat det mesta som jag ska ha med mig, men det är svårt att inte packa för lite kläder man packar ju en massa annat som jag vet att jag inte kommer att använda osv .
Ja ja hoppas på fint väder medans man är där så man kan bada och sola lite så man kanske får lite färg på sig.

Påminner er igen om att det är öppet på Söndag mellan
11.00 - 15.00
Var snälla mot min syster bara och ha förståelse för om det kanske tar tid eller att hon inte är lika pratsam som jag kan vara..
Är rädd att jag kan prata sönder er kunder ibland hoppas inte det gör något.

Nå väl ha en bra vecka om vi inte ses i morgon.
Tack och godnatt
Kram
Marie

P.S
Välkomna in under vecka fast inte jag är på plats..



2 kommentarer:

  1. Åh jag älskar muggar. Tittar in på måndag när jag är ledig kram Sussi.

    SvaraRadera
  2. Titta in du på måndag för det är så mycket nytt som har kommit in sedan du var in senast.
    Men då blir du expedierad av en annan eftersom vi åker ner till Skåne ikväll efter att jag har stängt butiken.

    Ha det gott nu!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera