tisdag 21 maj 2013

Lite gott o blandat!

Hej mina vänner!

Ursäkta blogg torkan!
Jag gjorde ju ett inlägg när jag skulle åka till Stockholm.

Det var suuuper mysigt att få vara ledig och bara vara med barn o man.
Vi kom ner sent på torsdags kvällen och vi skulle sova på Richards gamla jobb Kungsholmens brandstation.
Alltid lika spännande och roligt att träffa dom gamla o unga rävarna som jobbar där.
Mina barn är inte så exalterade längre när dom är på en brandstation, dom har blivit så vana vid att besöka den.

Fredagen så åkte vi över till Segeltorp för att bo hemma hos min underbara svägerska och hennes man.
Min svärmor hade kommit upp från Landskrona oxå så det var så roligt att se henne med.

Richard och jag passade på att åka på en findlands kryssning m Viking Line.
Farmor fick vara barnvakt i 24 timmar  medans vi fick ut och roa oss.
Det var så mysigt att bara vara vi det var längesen.

Vi har besökt kungsträgården för att se på körsbärsträden när dom blommar.
Och självklart så åt vi mjukglass där det är ett måste.
Blev ett besök på Skansen för vi skulle till Grönlund men det var STÄNGT märkte vi när vi kom dit. Det var abbonerat vilket klimax det blev grabbarna blev så besvikna dom hade verkligen sett framemot att få gå dit.
Men vi hade en mys dag på Skansen istället.

Vilket skönt väder vi har haft nu i några dagar riktig sommar värme.
Så man hoppas att sommaren blir likadan.

Jag fick hem nya smycken från Astrid & Agnes samt Edblad igår. Ringar, , halsband, , örhängen m.m.
Idag har jag fyllt upp butiken med nya fina blommor.
Mårbackor 95:- / st
Hortensior rosa 3-5 grenad 115:- / st
Ljusrosa zonale pelargoner 2 för 99:- eller 55:- / st

Sedan fick jag äntligen leverans från Lots Living kompletering samt restorder på allt porslin.

Jag lägger upp lite bilder nu är det något ni undrar över så skriv kommentar då eller om det är pris på något.
Jag kan ju inte skriva under fotona som jag lägger upp från min mobil.
Nån av er kanske vet om det är någon inställning jag måste göra.

Ha en fin kväll.
Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar