onsdag 8 maj 2013

Värme o Sol!

 
 
Äntligen Har värmen kommit!
 
Behövde inte vänta allt för länge på den, så nu måste man rota igenom garderoben för att hitta lite svalare sommar kläder.
Jag fick en stor pall med massor av nya varor igår eftermiddag som jag inte hann med att plocka upp men lite hann jag med.
Fick även hem nya blommor så nu har jag fyllt butiken med Fina Olivträd som är 100 cm höga, Zonale pelargoner, Mårbacka Pelargoner, Mini Pelargoner samt mini Penseér.
 
 
Sedan i morgon torsdag som är en Röd dag så har butiken öppet mellan 11.00 - 15.00
 
Idag och Fredag är det öppet som vanligt mellan 12.00 - 18.00
 
Lördagen 11.00 - 15.00
 
 
Hoppas att vädret håller i sig nu när det blir lång helg för många för jag antar att många har tagit ledigt på fredag då det är en klämdag.
Jag kommer faktiskt att ta ledigt i några dagar, kommer att åka med min familj ner till Stockholm för att gå på Grönalund bla med grabbarna och hitta på en massa annat skojjigt.
Så min Kära lilla syster kommer att hjälpa mig i butiken och även min bästa vän Lotta hjälper mig någon dag så att jag får umgås med familjen lite.
 Jag ser verkligen fram emot att få vara ledig lite och tänka på något annat.
Har inte blivit så mycket tid med barnen och mannen.
 
 
 
Har fått in fina amplar att hänga upp ute
149:-
 
 
 
 
Rostiga nycklar fint som dekoration
89:-
 
 
 
Denna vägg krok sålde jag slut på en gång förra året, nu finns det en ny uppsättning av dom.
Men jag har redasn sålt flera.
69:- kostar den.
 
 
Visst är vägg kroken häftig!
 
 
 
 
Fina Zonale Pelargoner 55:- st eller två för 99:-
 
 
 
Härlig färg på Mini Pelargonen 45:- st eller två för 80:-
 
 
 
Jätte fina Olivträd som är 100 cm höga
179:- st ett klipp för er som letar efter bra kvalite på Olivträd.
 
 
 
Söta Mini penseér 10:- st eller 5 st för 45:-
 
 
 
Denna lykta fick jag äntligen hem igår!
Har väntat länge på denna, men det finns bara 6 stycken kvar och det går inte att beställa hos leverantören heller för där är dom slut.
Så skynda er att köp denna innan den tar slut igen.
Tydligen svår att få tag på.
369:- kostar denna fina lykta.
 
 
Ops nu rinner klockan iväg, jag har ju massor kvar att göra innan jag ska bege mig ner till butiken.
Ska försöka hinna lägga upp foton ikväll på resterande av varorna som kom igår.
Men jag ska hinna packa och fixa ikväll för vi åker direkt jag stänger imorgon.
Annars så lägger jag in bilder när jag är i Stockholm för jag kommer att ha med mig min bärbara kluns till dator.
 
ha nu en underbar dag ute i solen.
Hjärtligt välkomna in i butiken.
 
Kramizar
 
Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar