torsdag 11 april 2013

Foton!

Godkväll i stugorna!

Tänk att det redan är Torsdag kväll, vad fort veckorna går tycker det nyss var Lördag.
Har svårt att tänka mig att det är Fredag imorgon.

Har fotat kläderna nu som jag har fått från Yours Truly.
Fick fota dom på min provdocka jag har i butiken, blev väl helt ok, fast bäst blir det på en person.


Fin blus med vackert broderi runt halslinningen samt ärmarna, finns även i ljus röd ( se bild nedanför)
Yours Truly
80% Bomull
20% silke & 100% Viscose
1195:-



Härlig tunika med vacker broderi vid midjan och kragen.
Kan användas som klänning eller ett par fina tights till.
100 % Bomull
100% Viscose
899:-




Fin mörkblå/vit klänning med fint broderi ovanför bröstet.
100% Viscose
999:-





En riktigt fin sommar klänning.
Fina broderier runt halslinningen och armhålan samt längst ner, har även fickor på sidorna lätta att missa i och med att dom är bra gömda i tyget.
100% Linen.
Finns även i vitt se bilden nedanför.
1395:-



 Härlig tunika/skjorta i härlig ljusrosa från Yours Truly.
Perfekt till sommaren
80% Bomull 20% silke
Lägg märke till broderierna på ärmarna.
895:-


Fin kjol med små små fina detaljer runt fickorna.
I tunnt bomulls tyg.
798:-

Denna tröja är min favorit!
Super skön att använda.
Riktigt snygg till jeansen eller en snygg kjol.
100% Linen
Fint broderi på ryggen.
895:-

Jag rekommenderar varmt dessa underbara klädesplagg som är Rättvise Märkta.
Är ni nyfikna på dessa klädesplagg kom in och pröva ni hittar garanterat en favorit.

Ha nu en fin fortsättning på kvällen.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar