torsdag 4 april 2013

YOURS TRULY

Hej på er alla!

Jag har inte hunnit skriva något inlägg på en vecka!
Har haft en underbar påsk, ätit en massa god mat och bara umgåtts med mina nära och kära samt laddat batterierna inför våren.
Har ni haft en bra påsk?

Jag har ju tidigare skrivit att jag ska få in kläder!
Nu har dom kommit.

Super fina är dom, värda varenda krona, för det går till en bra sak.
Ett klädmärke som verkligen har en  riktig god tanke med sina kläder Fair Traid. De är gjorda i jättehärliga sköna material och med handbroderade mönster. Broderierna som finns på klädesplaggen tillverkas av kvinnorna i deras hem i norra Indien mot en vettig och rättvis lön. Det här gör det möjligt att ta hand om barnen men ändå kunna tjäna lite pengar till familjen, samt att varje klädesplagg som Yours Truly säljer till oss återförsäljare så går 5:- till Aids sjuka barn.
http://www.yourstrulyclothes.com


Jag kommer att lägga upp lite foton på några klädesplagg som jag har plockat från deras hemsida.
Ska försöka hitta en frivillig modell som jag kan fota med dom olika klädesplaggen.

Priserna kommer jag ej ihåg, utan dom lägger jag upp när jag har bättre foton.

Denna underbara klänning med fina små broderier vid urringningen, finns i vitt också.
Mycket finare i verkligheten.


Denna ljuvliga ljusgula klänning blir super fin att använda i sommar.
Finns även i vitt.
Se bilden under

 Dessa två toppar/blusar i rött eller vitt är super sköna att använda.
Jätte fina detaljer med fina broderier på ärmar och runt halslinningen.

En tunn och lättsam jeans kjol i ekologiskt tyg.
Jätte söta broderier runt fickorna, slutar strax ovanför knäna.

Har en hel del andra modeller men jag har inga foton på dom, ska som sagt försöka få nån som vill bli fotad med dessa kläder.

Men vill ni få er en bättre överblick på dessa underbara plagg så kom in i butiken och ta er en titt och pröva dom, storlekarna är normala!
Har man t.ex. Medium så är det en medium och inte Small som det tyvärr är på många klädesplagg idag.

Hade säljaren från Yours Truly hos mig idag för att visa upp höst kollektionen, och suck säger jag så många fina modeller i olika färger.
Jag skulle gärna kunna köpa in allt men jag måste dra en gräns på hur mycket jag tar in.
 

 Har fått en massa andra leveranser under veckan men jag har inte hunnit fota dom så värst mycket.

Imorgon väntar jag en jätte leverans från On Interiör, jag är rädd för att jag ej hinner att plocka upp allt och ställa ut, samt fota och lägga upp på bloggen.
Men jag får hem den söta betong koppen som jag hade tidigare i våras men sålde slut på den ganska snabbt.


Nu ska jag titta lite på tvn innan jag går till kojs och sussar sött.

Ha lite tålamod med bilder jag lägger ut så fort jag kan när jag har packat upp allt.

Godnatt kära ni.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar