fredag 29 mars 2013

Glad Påsk!

Godmorgon alla morgonpigga!

Idag var jag uppe redan klockan 05.00 på min lediga dag inte likt mig.
Jag gick upp så tidigt så att jag kunde gå en lång promenad med vovven så att hon kan följa med Richard till jobbet idag.

Detta arrangemang finns till salu i butiken komplett 249:-

För här ska det storstädas idag samt handlas det sista inför morgondagen.
Måste eventuellt färga mitt hår oxå, har ju fått några enstaka vita strån i håret vet inte vart dom kommer ifrån.
Vad det är skönt att komma upp tidigt, ta en promenad i ottan höra fåglarnas vår kvitter i träden och sist men inte minst jag blir så pigg och glad av denna promenad och ännu mera när solen lyser också.


Just nu sitter jag och dricker min tredje kopp kaffe, har tagit en riktig långfrukost men ska sätta igång snart med alla måsten.

KOM IHÅG ATT BUTIKEN ÄR ÖPPEN I MORGON PÅ PÅSKAFTON MELLAN 11.00 - 15.00

Sedan är det stängt påskdagen och annandag påsk.

Vi kommer att fira påsken här hemma med en massa släktingar m.m och det ska bli så himla roligt och mysigt när huset är fullt av människor.
Många åker upp i fjällen över påsk och det skulle jag också vilja men det får bli en annan gång.

Men nu får jag önska er alla en riktigt GLAD PÅSK.

Denna finns till försäljning i butiken, komplett 249:-

Påsk kramar
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar