lördag 23 mars 2013

Lördags mys!

Halli Hallå där ute!

Då var det Lördag igen och man sitter här hemma o myser med mina små!
Hoppas att ni alla har varit ute idag i den vackra solen och dess värmande strålar.

Jag har fått titta ut genom fönstren idag och njutit av att solen har skinit.
Min förkylning har inte blivit sämre tack och lov, hade kanske min topp igår på den.
Hatar att vara förkyld för jag blir ganska sänkt av att vara det och jag kan inte träna heller.
Men om några dagar är jag nog fit for fight igen.
 
Idag har jag gjort i ordning en söt liten påskgrupp med pärlhyacinter.
Ni ser bilden nedan för.
Komplett så kostar den 249:-


Perfekt att ge bort till värdinnan/värden som ni är hembjudna till på Påskafton!


Imorgon hoppas jag på sol så att jag hinner vara ute och njuta av solens skööna strålar på min lediga dag! Det är mycket jag ska hinna med i morgon när jag är hemma och är ledig, ska hinna planera inför påsk,fixa och dona här hemma, umgås med mina små söta troll ungar m.m
Men om jag känner mig rätt så kommer jag att prioritera att vara med barnen i första hand.
Det andra får komma senare, barnen går alltid först oavsett vad, dom är mitt allt och varje lilla minut med dom är viktig.

Som förra Söndagen då tog hela vår familj en heldag uppe i Sälen och åkte Slalom, trots att vi hade massor av annat som egentligen var viktigt. Men vi prioriterade att åka iväg och göra något roligt tillsammans, vilket vi sällan gör nu för tiden.
Det är ju så viktigt att göra det för barnen bara älskar att man gör saker tillsammans!
Det var första gången för troll ungarna att åka slalom men dom var ju hur duktiga som helst och åkte utan problem.

Vi hade en rolig och mysig dag där uppe trots att inte solen visade sig.


Som ni ser så var det rätt så mulet o grått samt lite snöfall.


Mina söta troll ungar!



Vidar i liften framför mig vi är på väg upp till toppen av backen!



Det blåste rejält uppe på toppen hade motvind i liften på vägen upp så det bet ordentligt i kinderna. Men på vägen ner hade vi medvind som tur var!
 Kan lova er att vi stupa i säng tidigt förra söndagen, man blir ju rätt så mosig i både kroppen o knoppen av att vara ute en heldag fylld av aktivitet.


Nu vill jag önska er en riktigt trevlig helg!

Kram 
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar