tisdag 19 mars 2013

I väntans tider!



Hej kära ni!

Ser att det var en vecka sedan jag gjorde ett inlägg, känns just nu som att tiden inte riktigt räcker till att göra allt jag vill och ska.
Så jag prioriterar det som är viktigast.

Jag har ju tidigare skrivit att jag har en webbutik på g, att det är en kille som hjälper mig på sin fritid att göra en webbutik åt mig.
Men jag har avblåst det samarbetet på grund av att det tar allt för lång tid och det känns som att den aldrig kommer att  bli klar.
Var lovad att det skulle vara klart i Januari sedan blev det framflyttat till Vecka 9 men det är fortfarande ej klart, har funderat i ett par veckor nu om hur jag ska göra osv.
Webbsidan/webbutiken skulle säkert blivit bra men jag har inte tid att vänta längre.
Fick tips om ett webbföretag neråt i Sverige som är super bra, så jag kontaktade dom i förra veckan och fick deras offert idag.
Det ser bra ut och dom kostar inte heller skjortan som andra webbföretag har angivit i sina offerter.
Så jag har anlitat dom idag och om ca 6 veckor har jag en färdig webbutik.

Så ni får hålla er till tåls i några veckor till, men nu är det m ett företag och då blir det ordentligt gjort.

Jag kommer att lägga ut länken sedan när den är helt färdigställd.

Sedan går jag och väntar på varor från Ib Laursen, har fått mejl om att det är ivägskickat så antingen kommer det i morgon eller senast Torsdag och det är en stor leverans som kommer så det ska bli riktigt kul att packa upp alla varor sedan.

Många som även undrar hur jag kommer att ha öppet under Påsk.
Jag kommer att ha öppet som vanligt Måndag till och med Skärtorsdagen 12.00 - 18.00

Långfredagen STÄNGD
Påskafton 11.00 - 15.00
Påskdagen STÄNGD
Annandag påsk STÄNGD


Dessa söta kuddar fick jag hem i leveransen i förra veckan, dom finns i två olika färger och kommer i 4 olika motiv.
Dom kostar 165:- st 
Super söta är dom.







Denna fina stora glasskål ficka jag hem i förra veckan.
Jättefin som blomvas, eller kanske ha en liten guldfisk simmande där i.
Eller varför inte göra som jag har gjort här på bilden.
Själva glasskålen kostar 295:-
komplett som jag har gjort på bilderna 395:-


Här ser ni hur stor den är när den står bredvid ljuslyktorna


Eller så kan man göra som jag har gjort på bilderna här!
Fylla den m vatten och lite sten i botten sedan lägga i flytkoppar m värmeljus
Jätte fint blir det.
Flytkopparna kostar 19:- st


Näe nu mina vänner så ska jag faktiskt gå och lägga mig, har en annalkande förkylning på G känner jag. så all vila jag kan få är bara bra för jag kan inte eller har tid med att vara förkyld.

Ha nu en fin kväll.

Kramar
Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar