fredag 22 mars 2013

Ib Laursen

Godkväll alla glada o trevliga!

Antar att ni flesta sitter och tittar på fotbollsmatchen mellan Sverige - Irland!
Jag tittar men sitter även här och jobbar samtidigt!
Det är spännande emellanåt men ganska mållöst!
 Hoppas att ni mår bra allesammans!
Själv så har jag åkt på en dunderförkylning, så jag hade rätt i mitt senaste inlägg då jag kände att något var på G i kroppen.
Idag har det känts som om jag har bara blivit sämre o sämre, har en riktig rethosta och känner mig allmänt låg!

Igår fick jag en jätte leverans från Ib Laursen en av mina favorit leverantörer.
Kom en massa fint som jag har packat upp nu i två dagar.
Bla hyllor och ett litet vitrinskåp, dessa saker har min käre man fått skruva upp idag åt mig för det är jag rätt så dålig på.

Fick lite påfyllning av Mynta porslinet, tårtfat, vispskålar,ugnsfasta brödformar,tillbringare m.m.

När man packar upp varor från Ib laursen så känner jag att jag skulle vilja fylla mitt hem med deras varor, dom är så fina och även bra kvalitet på allt.

Nu är det inte långt kvar till påsk!
Om en vecka är det påskafton, då sitter vi alla och äter god påskmat, och umgås med våra nära och kära. Äter en MASSA GODIS vilket vi också ska göra med gott samvete.
Ni kanske vill veta hur hur butiken har öppet under påsk!

Måndag till och med Skärtorsdagen 12.00 - 18.00
Långfredag STÄNGT
Påskafton 11.00 - 15.00
Påskdagen & Annandag påsk STÄNGT

Nu ska jag ladda upp några bilder från gårdagens leverans.



Packade upp detta fina vitrinskåp idag!
Måtten är
Längd 60
Bredd 57
Djup 17,5
komplett pris med glas/porslins lådorna eller vad man kallar dom =)
1650:-
Finns ett exemplar av Skåpet i butiken.


Mycket finare i verkligheten än vad bilden säger!
1650:- komplett


Hylla med 3 plan!
Måtten är
Längd 95
Bredd 51
Djup 14
Pris 875:-






Riktigt fin hylla för köket!




Skulle vilja ha denna själv här hemma, men jag har ingen yta för den, för litet kök tyvärr.
Finns två exemplar av denna i butiken
875:- 

 
Hållare för koppar 20 armar i vitt!
Nu har ju jag tyvärr glömt priset på denna
men ca 585:- om jag minns rätt!
Inte över 600:- för den
Finns i ett exemplar i butiken.


















Små söta kryddburkar!
29:- st


Finns i tre olika former på burkarna!


Dålig bild!
Men där är dom olika formerna på dessa söta kryddburkar.
Perfekta att fylla upp kryddhyllan med.
29:- st
2 för 55:-
3 för 75:-
4 för 99:-



Här ser ni alla tre storlekarna på dessa söta burkar!

Perfekta för sylt,sill,marmelad,kryddor m.m.
Största burken 89:-
Mellan burken 79:-
Minsta 29:-



89:- för den största burken
69:- för den mindre burken

Super söta Shabby Chic lyktor i två olika storlekar!
Tyvärr så kommer jag ej ihåg priset på dom här och nu!





Här har ni den perfekta presenten till mannen i huset som gillar att laga mat!
99:- kostar den
Måtten är
Längd 30,5
Höjd 13


Eller till kvinnan i huset som gillar att laga mat!
99:- kostar denna
Måtten
Längd 30,5
Höjd 13


Denna skylt är fin tycker jag!
För det är ju sant! Finns ingen annanstans som är bättre än hemma!
79:- kostar denna fina plåtskylt.
Måtten
Längd 30,5
Höjd 10
 




Nu har jag fått in dom söta tårt/kakfaten i Mynta serien.
259:- kostar denna


Har även fyllt upp med den lilla och stora vispskålen i mynta serien.
79:- för den lilla
Som är perfekt för sås m.m

149:- för den stora Vispskålen


Denna fina tillbringare i vitt har jag också packat upp!
Även denna från den populära Mynta serien.
Denna rymmer 2,5 L
Priset är 289:-


Perfekt till sommaren att täcka över kakor,bullar,tårta el dyl från flugor,getingar m.m.
59:- kostar denna


 Visst är den söt!
59:-




Är inte klar med denna hörna ännu!
Får fortsätta med den i morgon!


Nu ska jag ta och krypa till kojs och få mig lite sömn så att jag känner mig lite bättre i morgon kanske, fast som det har känts under dagen så har jag bara känt mig sämre o sämre, hostar som bara den och är rätt så snorig.
Tur att det är en kort dag i morgon i butiken.

Godnatt med er alla och sussa lugnt.

Kramizar
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar