tisdag 12 mars 2013

Mycket att göra idag!

Hej alla ni där ute!

Hoppas att ni alla mår bra och att ni har haft en bra dag.
Vilken vacker dag vi bjöds på idag, fast under eftermiddagen så mulnade det på och börja blåsa. 
Men jag hann njuta av solens strålar på morgonen, var ute på en långpromenad med vår hund Lovis.
 Så min dag har varit bra och intensiv.

När jag kom till butiken i dag så stod det en pall full med varor och väntade på mig.
Var bara att kavla upp ärmarna och bära in alla kartonger.
 
 Har totalt fått tre leveranser under dagen.

Har inte hunnit packa upp alla varor ännu, får fortsätta med det imorgon när jag är i butiken igen.
Så jag kommer att lägga ut mera foton då.




Fick hem dessa fina dunkransar idag 
Super fina är dom, har tre storlekar 
denna på bild är den största och mäter 40 cm
och kostar 159:-


Här ser ni den större och den mindre.
Kommer inte ihåg omkretsen på den mindre men den kostar 79:-
 


Dunkransen  mellan stora 79:-



Den minsta kransen!
Om jag minns rätt så är den 12 cm 
priset är 39:-
Går utmärkt att hänga upp denna också, fast här satte jag den runt blockljuset.



Nu har jag en massa Påskris i butiken.
Finns i färgerna ljusrosa,vitt,grått,grönt och gult.
Blev ingen bra bild mycket finare i verkligheten.
Jag tar 35:- för ett knippe påskris.

VÄLKOMNA IN VIA VÄNTHALLEN!



VÄLKOMNA IN PÅ FRAMSIDAN!


 


Har påskpyntat lite grann med mini påskliljorna som jag fick levererade idag.
Påskliljorna 4 - 5 lökar 29:-
Ser ni den lilla duniga kyklingen den finns även i gult 25:- kostar den samt skylten med Glad Påsk.
Själva krukan som allt står i kostar 219:- och är det enda exemplaret som finns i butiken.
 



Nya fräscha tulpaner i multifärger.
49:- tar jag för en bukett.
Riktigt bra kvalité är det på alla blommor, lökar m.m som jag beställer från Blomstergrossisten i Uppsala.



Närbild på påskpyntet!
Taget med Instagram kul att leka lite med kameran.



















Nya St Paulior har kommit dox inte helt vita utan lite blandad med rosa/lila färg.
Jätte fina är dom.
39:- kostar en St Paulia


Lilla kycklingen 25:-
Betongkoppen som blomman står i är helt slut i butiken, får in flera sådana under våren.
115:- kostar då betongkoppen. 


Lite mera påskpynt.
 


Denna söta skylt med griffel och krita 
99:-
 


Nya ljuslyktor.
Priset kommer jag inte ihåg exakt mellan 49:- till 59:-





















Ny härlig glasskål!
I denna kan man ju ha en liten guldfisk simmades..
Skämt å sido!
Den är rätt så stor, perfekt att ha en stor bukett med rosor eller varför inte tulpaner.
298:- kostar denna, komplett med allt som är i så är det 398:- 


Här ser ni ungefär hur stor den är!
Riktigt stilig är den.














 Kommer att fortsätta att packa upp det jag ej hann med idag, så det kommer lite mera foton imorgon.

Till alla er som är nya här på min butiks blogg så får jag önska er välkomna, kul att ni har hittat hit jag är ingen bloggare utan ni får ta det som det är.
Jag försöker att blanda lite från mitt privatliv och butiken annars tror jag det blir lite tråkigt =)
Ni får gärna lämna synpunkter eller lämna nån kommentar.

Dax att ta tag i det oundvikliga, har en stor hög med tvätt som jag måste hänga upp.
Det är så fruktansvärt tråkigt så jag skjuter alltid upp det så länge jag kan innan jag går till kojs.

Ha nu en riktigt skön natts sömn.

Simma lugnt.
(Kommer ni ihåg det barnprogrammet som gick för länge sedan Fablernas Värld och det var ugglan som sade det i slutet på varje program.)

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar