tisdag 5 mars 2013

Oj då!

Hejsan på er!

Jag var helt hundra på att jag hade laddat upp foton på det nya som kom förra veckan från Svanefors.
Så ursäkta att jag ej har gjort det som jag skrev att jag skulle..
SORRY!

Men här kommer några foton.
 


Nu har dessa fina kuddfodral kommit i grått, ska komma ljusrosa också men dom fanns ej på lagret.
Måtten på kuddfodralet är:
45x45cm 
129:- kostar dom




Löparen i grått fick jag hem också.
Lägg märke till dom fina knapparna i trä på kuddfodralet.
Måtten på Löparen är
42x140cm
Kostar 149:-




Har även fått lite nya smaker från Åre Choklad.

Har länge letat efter dom som tillverkar plastmattorna med Dalahästar som motiv,
och nu har jag äntligen hittat rätt.
Och jag kommer att få hem dom i em.
Får i olika längder från 70x100cm upp till 70x300cm.
Priset vet jag ej ännu utan det skriver jag när jag har fått dom levererade.

Har lånat bilden från nätet.

Lånat bilden från nätet.

 
Så jag återkommer när jag har fått mattorna.

Ha en bra dag där ute.

Kram
Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar