måndag 8 april 2013

On Interiör

Godkväll kära ni!


I Fredags så skulle jag få en leverans från On Interiör, jag brukar få mina leveranser runt 13.30 - 14.00 tiden, men det kom aldrig någon.
Så jag tänkte ja ja då kommer den på måndag då!
Ha där fick jag vid 16.45 tiden så kom det en jätte leverans med två pallar!
Suck det var bara att kavla upp ärmarna och försöka få in allt på lagret,för det fanns inte en chans att jag skulle kunna vara kvar att plocka efter stängning.
Så det tänkte jag göra på Lördagen.

Men men jag hann inte plocka så värst mycket då heller hade en del kunder under dagen så det blev lite rörigt och lite upp packning av varor, efter stängning så var det bara att bege sig hem för min man skulle åka till jobbet.

Men idag har jag plockat upp en del varor så nu börjar jag komma in på lagret igen, men jag är långt ifrån klar med upp packningen.

Har fått en fin bänk samt en fin byrå.
Fina ljus lyktor samt lanternor.

Lite upp uppläggningsfat m.m.

Men här kommer lite bilder på en del av det som har kommit.


Nya skyltar i plåt! 
Perfekta att ge bort i present.
129:-/st





 Litet budda huvud att dekorera med hemma!
69:-
Mycket finare i verkligheten.



Fina statyer att pryda hemmet med!
678:-
Bättre bild nedanför texten
Plockat från deras hemsida




 Denna häftiga betongkopp finns som sagt i butiken igen! Man behöver inte plantera iden utan man kan ha i ett blockljus också.
Lika snyggt.
115:-



Bänken till höger och den höga byrån till vänster har kommit in till butiken nu!
Bänken 3700:- mycket bra kvalite på dessa möbler.
Dessvärre har jag glömt vad byrån kostar!
Bilden har jag plockat från leverantörens hemsida!
 


Dessa härliga ljuslyktor i dessa härliga pastellfärger finns nu i butiken.
65:-/st kostar dom
Färgen gör sig inte rätt på fotot mycket snyggare i verkligheten.



Mycket budda figurer nu!
Men det är tydligen inne,
Denna härliga budda finns i min butik nu och den kostar 259:-
Den är ca 35H




 Lanternor i 3 stycken storlekar!
Den största är H 84 cm pris 879:-
Den mellan stora är H 64 pris 698
Den minsta är H 44 pris 349:-
Alla 3 stl 1750:-



Fina byster i vitt!
Nu fångar jag inte det vita på bysterna.
Men dom är riktigt fina i verkligheten.
299:- kostar dom



 Snygga/stilrena lyktor i rostfritt stål!
Dessa rostar ej om dom står ute i ur o skur.
Den största 915:-
Minsta 675:-
Höjd ca 55
Höjd ca 33





Bänken och byrån från butiken!
Dom är riktigt snygga.
Måste ses, finns dox endast ett ex vardera i butiken!



Dessa snygga uppläggningsfat i flera färger och två stl har kommit nu. Priset kommer jag inte ihåg nu här hemma.


Oj klockan går fort när man har roligt!

Dax att krypa ner i sängen och sova lite.
Så jag inte är så trött imorgon i butiken!

Godnatt med er alla.

Kram
Marie

2 kommentarer:

  1. Carola Grundin...8 april 2013 kl. 23:30

    Måste bara åka till Mora....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är välkommen Carola!
      Bor du långt från Mora?
      Annars kan ni ju ta en dagsutflykt upp hit =)

      Ha en bra dag!

      Marie

      Radera