måndag 29 april 2013

Valborg

Godmorgon/förmiddag kära ni!
 
Tänk att imorgon är det Valborg, jag kan inte riktigt fatta att det är sista April denna månad har gått så otroligt fort.
Och det har varit en kall månad blåsigt, visst har det varit soligt och fint men ingen värme direkt.
Så nu får värmen ta och komma tycker jag!
 
Så vi får en riktig vår och att det blir grönt och fint ute.
 
 
Jag kommer att ha lite ändrade öppet tider under Valborg och
1:a maj.
 
 
Måndag 12.00 - 18.00
 
Valborgsmässoafton 11.00 - 15.00
1:a Maj  STÄNGT
 
Torsdag 12.00 - 18.00
Fredag 12.00 - 18.00
Lördag 11.00 - 15.00
 
Mini Penseér 15;- st
 
 
Jag har tidigare sagt att jag kommer att börja öppna kl 11.00 från maj månad!
men så kommer det inte att bli, jag har kommit på att nu när min webbutik snart är klar så kommer jag att behöva den tiden på fm för att arbeta med det innan jag öppnar butiken.
Så jag kommer att ändra på skyltarna som jag har vid vägen, vet att det står 11.00 - 18.00 på dom nu men det ska jag ändra.
 
Jag hoppas att ni förstår och har överseende med detta!
 
Kom lite fina Penseér i fredags vita och lila jätte söta.
Ni ser bilden på dom vita här ovanför!
Fick även hem mini pelargoner så otroligt söta var dom.
Har alldrig hört talas om dom, men så fina och färgen lika så.
 
Mini Pelargoner 45:- st
 
Här ser ni hur dom ser ut bilden är väl inte den bästa men den får duga!
krukan/hinken  279:-
Välkommen skylten 39:-
Pelargon 45:-
Jag har satt i tre stycken i krukan.
 
Lila penseér 15:- st
Mindre kruka/hink 199:-
Vattenkannan ni ser i bakgrunden är super fin 399:-
Har snart sålt slut på den så vill ni ha en stor o fin vattenkanna från Ib Laursen så får ni skynda er.
 
 
Nu säger jag
 
Ha nu en trevlig Valborg i morgon och så får vi hoppas på bättre väder framförallt varmare.
Var rädda om varandra.
 
Välkomna in i butiken under veckan.
 
Kram
Marie
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar