onsdag 24 april 2013

Lite nytt!

Hallå där!

Ursäkta min blogg torka.
Har inte riktigt haft tid att göra något inlägg, tiden räcker inte alltid till när man har massor att göra önska att dygnet hade 48 timmar ibland.

Har ni börjat pyssla ute i era trädgårdar ännu?
Jag tänkte faktiskt göra ett ryck nu på söndag när butiken är stängd men det beror ju förstås på vädret.
Jag har fått in lite trädgårds saker, som kan komma väl till användning.

Har även fått lite varor från Ib Laursen det var en liten leverans men naggande god.


Då har jag fått hem denna från Ib Laursen.
Komplett 975:-
 


 Söt Zink lykta att ha ute på altanen i sommar!
Går utmärkt att hänga upp den oxå.
275:- kostar den.


Har packat upp dessa retro skyltar i plåt.
Finns fyra olika motiv.
49:- kostar dessa.






En annan plåt skylt med rolig text.
85:-


Liten vattenkanna i Zink går utmärkt att plantera en liten Pensé eller att använda den som vattenkanna.
49:- kostar den.


 Stora 299:-
Lilla 219:-
Super fint att plantera lite härliga vår blommor i dom,



Jag har missat att fotat några av varorna som har kommit.
Ska se om jag kommer ihåg att fota och lägga ut det i morgon.

Nu ska jag titta klart på nyheterna.

Men jag säger tack och godnatt för idag.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar