måndag 28 maj 2012

5 för 100

Hej på er!

Hoppas ni har njutit ordentligt av solen och värmen som har varit.
Det har jag fast jag inte har varit ute så himla mycket, har ju stått i butiken mestadels men jag har haft det kul med alla er kunder som har kommit in under jubileums veckan, jag har ju kunnat gå ut på baksidan då och då för att lapa lite sol när det har varit lugnt.

Jo jag har nog beställt in lite för mycket Zonale pelargoner har hela två vagnar kvar, så för att jag ska få i väg dom innan dom blir allt för fula så istället för 3 för 99:-
så är det 5 för 100:- from imorgon och gäller så länge jag har några kvar.

Har några lådor kvar med denna vackra färg.

Har även några lådor kvar på denna rosa färg.

Har många vita pelargoner kvar.
Så först till kvarn kan man väl säga..

Så välkomna in till mig.

Kram på er.
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar