torsdag 3 maj 2012

Snart Fredag igen!

Hejsan på er.

Vad fort veckan har gått det är redan fredag imorgon, vart tar dagarna vägen någon som vet?

Vilket väder vi fick idag trots att väderleksrapporten sade något annat, fast helgen lovar ju inget vidare väder tråkigt för dom som har tänkt att åka på Rättviksmarknad i helgen.
Jag har inga planer på att åka dit visst är det kul med marknad men ibland så är det bara drygt att gå där och man hittar inget alls.

Ni som kanske skippar att åka dit på grund av dåligt väder kan ju alltid komma in till Slott & Koja och handla lite fina saker hem.

Fina ljuslyktor Himla 3 st storlekar.

Luffarschack tror jag det heter 499:-

Gör läckra träskor.

Tulpan pelargon 89:-

Söta och grymt sköna att gå i.

Kurbits är faktiskt snyggt.

Voila nu går det att ställa lite saker utanför

Välkomna till Slott & Koja

Snart snart så kanske om allt håller så förmodligen kommer jag att få en ny ingång till Slott & Koja inget är klart ännu.
Men det vore toppen och så mycket bättre om jag hade fått upp den gamla ingången som är till vänster på fotot näst längst ner.
Vad sägs om det???
Fortsättning följer på det.

Förresten ni som har frågat efter grönt te så har jag beställt en sort och det inkommer v 21 samt nya te sorter.

Nu så ska jag göra lite roligt pappersarbete.

Ha en fin kväll.
Kramiz
Marie

1 kommentar:

  1. Jag håller tummar och tår att du får öppna den andra ingången :) Härliga träskor. Jag har vita som jag har köpt hos slott&Koja men jag gillar dom gröna hihi. Ja fint när du har saker utan för men idag är det inte lika roligt :( Lycka till med pappers jobbet. Ha en bra helg en annan ska också jobba fast inte lika rolig plats som du. Kram Sussi.

    SvaraRadera