söndag 20 maj 2012

Slott & Koja fyller 5 år.







Kom in och fira med mig på Slott & Koja under hela nästa vecka!
Tänk att butiken har funnits i 5 år tiden går fort, dox har jag bara haft butiken i snart 6månader men vad gör det.

För ska jag svara ärligt så var jag osäker på om jag skulle ha Jubileumsveckan som Sylvia har haft varje år under vecka 21, men det var då en person som sade till mig klart du ska ha den för det var ju den veckan som butiken öppnade upp.
Så jag besluta mig för att ha jubileums veckan och butiken fyller ju faktisk 5 år så jag kommer att ha erbjudanden med start i morgon och hela veckan har även öppet på söndag också.

Jag kommer att ha 25% på allt i butiken med start i morgon och det gäller hela veckan.

Kan vara vissa ändringar under veckan men det meddelar jag er då.
Ha nu en bra dag så ses vi under veckan.
Nu ska jag ladda batterierna inför kommande vecka.

Tjingiling på er.

Marie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar