onsdag 16 maj 2012

Bilder var det här!

Hej på er!

Hoppas att ni har det bra där ute i cybervärlden!
Vädret kan man ju inte klaga på det har varit helt ok idag, trodde nästan att det var åska på väg kändes lite så i luften tyckte jag under dagen.

Nu kom jag ihåg att ta med mig kameran hem med alla foton som jag har tagit igår och idag.
Jag börjar med Astrid & Agnes smyckena som kom.
Det var mycket halsband och nya armband samt 3 olika ringar.

Lite svårt att visa ordentligt på bild, men det är halsband korta med matchande armband till
 Ska se om jag kan få min älskade man att fota mig med halsbanden,armbanden  lite svårt att göra det själv mycket lättare att visa det med smyckena på sig.

Långa halsband

Halsband som man kan linda runt handleden och vips så har man ett läckert armband.

Nya ringar på dom två raderna närmast texten.

Mycket fina saker var det som kom med leveransen igår från Astrid & Agnes, många bra halsband att ge bort till studenten eller varför inte att ge till kära mamma på morsdag nästa söndag den 27 maj.

Nu ska ni få se lite bilder från vad vi har hållit på med i butiken under två kaotiska dagar.....

Vad har hänt här då bakom kassadisken?

Tomt!

Ser nästan ut som vanligt!

Ett nytt skåp? Nädå det är det som har funnits i butiken förut.

Skåpet stod framför det lilla fönstret.

 
Vad rörigt det är!

Ja mycket rörigt var det under två dar men nu är det banne mig klart.

VÄLKOMNA!
Lite annorlunda har det blivit!
Lite nytänk.



Bilden blev lite mörk men ni ser skillnaden.
Motsatta sida!
Lägg till bildtext
 Förstår ni vad skillnad det blev i butiken nu, men jag har haft sådan grymt bra hjälpredor riktig experthjälp har jag haft. Dom har fixat och trixat åt mig och jag har sugit åt mig allt jag har kunnat för att få en massa nyttig information som är bra att veta och tänka på. Jag är så himla tacksam för deras hjälp.


Snyggt va! Lite mera stilrent.
Och här är krukorna som kommer från Unick Design
Dom är jätte fina, dessa är dom största och kostar 298:- st
Lite annorlunda, men så fint så.
Trädgårds avdelningen.

Lite lättare att hitta.


Och trädgårdsgrodorna har en given plats. kanske blir en prins om man pussar den... Den största grodan 119:- och dom mindre 69:-st

 Och nu kommer det mera bilder, jag hoppas inte ni har tröttnat bara.

En liten rosa hörna!
Uppblandad med lite vitt.

Här ser ni mera av andra krukor från Unick Design, priserna på dessa kommer jag dessvärre inte ihåg.

Badrums hörnan.

Handukar, doft ljus, tvålar som luktar gott,tvättmedels burkar, kannor m.m.

En liten relax hörna.

 Blev riktigt nöjd med denna hörna, hade ju tidigare produkter från svenskt mathantverk i stora skåpet, ska nu bara komma på ett annat bra ställe för det.

Nu ser det ut så här i det innersta rummet.

Köksavdelningen.

Porslinet har blivit bättre skyltat.

Lägg till bildtext

Det blåa porslinet från THG har fått sin plats i skåpet.



Och lite gott och blandat i detta hörn.

Järnsoffan hamnade här fylld med dom härligt blåa kuddarna från Himla.

Har inte bestämt mig ännu om det ska vara så inne i skåpet.



 Då har ni fått titta lite på nyheter och även hur vi har ändrat om i butiken.
Ni får en större överblick nu men säkrast är det att komma in i butiken och titta.
Kom nu ihåg att jag har bara öppet mellan 11.00 - 15.00 imorgon på kristiflygare

Nu ska jag faktiskt krypa till kojs, detta tog en lång stund att göra så nu är lilla jag trött i mössan.
Tack och godnatt.
På återseende imorgon.

Tjingeling

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar