tisdag 15 maj 2012

Unike Design åter i butiken!

Hej på er!

Har ni det bra där ute i Svedala?
Kan inte lägga in några bilder nu kameran ligger kvar nere i butiken tyvärr så det får bli imorgon.
Men i dag kom äntligen Unike Design krukorna som vi har väntat på, skulle ha fått dom i slutet på mars men det blev en miss med leverantören så jag missade första leveransen från Kroatien där krukorna görs.(Tror det var Kroatien).
 Leverans tiden är ca 2 månader så det tar sin lilla tid men krukorna är ju handgjorda och dom gör efter beställning och skeppar över när dom har en full konteiner.
Krukorna är vita och riktigt riktigt fina.

Har även fått nya smycken från Astrid & Agnes idag har dox inte packat upp dom har inte haft tid så jag kommer inte ihåg vad jag har beställt.
Men foton kommer på det oxå.

Sedan har jag haft expert hjälp av två stycken igår och idag, och vi har ändrat om i butiken helt så det blir en överraskning när jag lägger upp fotona.
Så jag är innerligt tacksam för deras hjälp annars hade jag gått bet.
Har lite små plock kvar som jag ska fixa med imorgon innan jag fotar allt.


På torsdag är det ju röd dag så då stänger jag kl 15.00 som en lördag och har öppet som vanligt igen på fredag.

Nu ska jag ut med min fyrbente vän som vill ut på en kvälls runda.

Ha det så gott!

Kramizar

Marie

P.S. Lovar att jag lägger ut foton imorgon kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar